Дидактичні умови творчого саморозвитку майбутніх учителів музики (на прикладі вивчення дисципліни «Хорове диригування»)

Автор(и)

  • Елеонора Кокарева

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2769

Ключові слова:

дидактичні умови творчого саморозвитку, хорове диригування, майбутній учитель музики

Анотація

Кокарева Е. О. Дидактичні умови творчого саморозвитку майбутніх учителів музики (на прикладі вивчення дисципліни «Хорове диригування»).

У статті виокремлено евристичне навчання як засіб творчого саморозвитку майбутніх учителів. На цій основі обґрунтовуються дидактичні умови творчого саморозвитку студентів музичних факультетів на прикладі однієї з профільних дисциплін – хорового диригування.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 100 / PDF downloads: 100

Посилання

1. Бритикова Г. В. Метод проектів як сучасна педагогічна технологія / Г. В. Бритикова, К. К. Медведик, О. Б. Яйцева, О. І. Амброва // Управління школою. – 2008. – No 7. – С. 26–28.
2. Восканян Г. Г. Портфоліо як форма оцінки результативності самоосвітньої діяльності вчителя / Г. Г. Восканян, Р. Д. Самоздра. – Управління школою. – 2008. – No 1. – С. 25–28.
3. Кокарева Е. О. Евристичне навчання як засіб творчого саморозвитку майбутніх педагогів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Е. О. Кокарева; Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет». – Кривий Ріг, 2012. – 258 с.
4. Наурызбаева Р. Н. Педагогическая система эвристического обучения учащихся художественно-творческой деятельности средствами народного искусства : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.01 / Р. Н. Наурызбаева; Казанский государственный
университет им. В. И. Ульянова-Ленина. – Казань, 2009. – 543 с.
5. Освітні технології : [навч.-метод. посіб.] / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.; заг. ред. О. М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Кокарева, Е. (2014). Дидактичні умови творчого саморозвитку майбутніх учителів музики (на прикладі вивчення дисципліни «Хорове диригування»). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 285–290. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2769

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про