Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання: результати експерименту

Автор(и)

  • Олександр Сушенцев

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2779

Ключові слова:

активізація пізнавальної діяльності, пізнавальна активність, пізнавальна самостійність, трудове навчання

Анотація

Сушенцев О. Є. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання: результати експерименту.

У статті автор розкриває хід дослідно-експериментальної роботи з перевірки визначених теоретичним шляхом педагогічних умов активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи на уроках трудового навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 79 / PDF downloads: 110

Посилання

1. Лернер И. Я. Изучение истории СССР в 9 классе / И. Я. Лернер // Вопросы активизации познавательной деятельности учащихся. – М. : АПН РСФСР, 1963. – С. 50.
2. Педагогика: Большая современная энциклопедия / [авт.-сост. Рапацевич Е. С.]. – Мн. : Современное слово, 2005. – 720 с.
3. Шамова Т. И. Активизация учения школьников / Т. И. Шамова. – М. : Педагогика, 1982. – 208 с.
4. Щукина Г. И. Познавательный интерес в учебной деятельности школьника / Г. И. Щукина. – М. : Знание. – 1972. – 32 с.
5. Ягупов В. В. Педагогіка : [навч. посіб.] / В. В. Ягупов. – К. : Либідь, 2002. – 550 с.

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Сушенцев, О. (2014). Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання: результати експерименту. Educational Dimension, 43, 151–157. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2779

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи