Методика розвитку методологічної культури майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовки

Автор(и)

  • Олена Лаврентьєва

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2789

Ключові слова:

методика, професійна підготовка вчителя природничих дисциплін, методологічна культура вчителя, структура методологічної культури, методологічна підготовка

Анотація

Лаврентьєва О. О. Методика розвитку методологічної культури майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовки.

У статті розкрито основні концептуальні положення методики розвитку методологічної культури майбутнього вчителя природничих дисциплін. Методику представлено як упорядковану сукупність алгоритмів, процедур, етапів, комплексу педагогічних умов, форм, засобів і прийомів, форм і видів професійно-педагогічної підготовки, що спрямовуються на наскрізну загальну та спеціальну методологічну підготовку й цілеспрямований розвиток у майбутнього вчителя методологічної культури.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 88 / PDF downloads: 78

Посилання

1. Балл Г. А. Психология в рациогуманистической перспективе: избр. работы / Георгий Александрович Балл. – К. : Основа, 2006. – 408 с.
2. Гершунский Б. С. Образование в третьем тысячелетии: гармония знания и веры / Б. С. Гершунский // Педагогика. – 1998. – No 2. – С. 49–57.
3. Кириллов В. К. Методологическая культура учителя, ее формирование в учебном процессе педвуза / В. К. Кириллов // Новые исследования в педагогических науках. – М., 1991. – Вып. 1 / 57. – С. 75–78.
4. Ходусов А. Н. Формирование методологической культуры учителя : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.08 / Ходусов Александр Николаевич. – М., 1997. – 430 с.

Downloads

Опубліковано

13-11-2014

Як цитувати

Лаврентьєва, О. (2014). Методика розвитку методологічної культури майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовки. Educational Dimension, 42, 33–40. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2789

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи