Особливості підготовки та професійної діяльності вчителів технологій в умовах інформатизації освіти

Автор(и)

  • Станіслав Ткачук

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2799

Ключові слова:

учитель технологій, технологічна освіта, професійна діяльність, інформатизація освіти, інформаційно-комунікаційні технології, компетентнісний підхід, особистісно зорієнтований підхід

Анотація

Ткачук С. І. Особливості підготовки та професійної діяльності вчителів технологій в умовах інформатизації освіти.

У статті розкрито особливості підготовки та професійної діяльності вчителів технологій в умовах інформатизації освіти, окреслено методичний потенціал інноваційних технологій і шляхи їх упровадження під час самостійної роботи майбутніх фахівців.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 85 / PDF downloads: 79

Посилання

1. Державна національна програма «Освіта: Україна ХХІ століття». – К. : І. С. Д., 1994. – 61 с.
2. Державний стандарт освітньої галузі «Технологія» // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2003. – No 4. – С. 4.
3. Сидоренко В. К. Стандартизація ступеневої підготовки вчителя трудового навчання / В. К. Сидоренко // Проблеми
трудової і професійної підготовки : наук.-метод. зб. – Слов’янськ : СДПУ, 2002. – Вип. 7. – 154 с.
4. Україна. Закони. Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007–2015 роки : вiд 09. 01. 2007 р. No 537-V // Голос України. − 2007. – 06 лютого (No 21). – С. 8–10.
5. Україна. Кабінет Міністрів. Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти : постанова Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 р. No 24 стаття 49 код акту 27442/2004 // Офіційний вісник України. – 2004. – Том 1. – 30 січня (No 2). – С. 52.

Downloads

Опубліковано

13-11-2014

Як цитувати

Ткачук, С. (2014). Особливості підготовки та професійної діяльності вчителів технологій в умовах інформатизації освіти. Educational Dimension, 42, 80–86. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2799

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи