Стан готовності вчителів сільської школи до професійної самоосвітньої діяльності

Автор(и)

  • Лідія Коростіль

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2807

Ключові слова:

вчитель сільської школи, професійна самоосвіта, професійна самоосвіта вчителя сільської школи, готовність до самоосвітньої діяльності, самодіагностування, професійне вигорання

Анотація

Коростіль Л. А. Стан готовності вчителів сільської школи до професійної самоосвітньої діяльності.

У статті розглядаються особливості самоосвіти вчителів сільської школи, висвітлюються результати проведеного самодіагностування стану готовності вчителів різних вікових категорій до самоосвітньої діяльності, зроблено порівняння та доведено, що здатність до самоосвіти у процесі практичної діяльності вчителя не тільки розвивається і поглиблюється, а й вигасає, змінює пріоритети в її змісті. Це пов’язано з віковими змінами інтересів і можливостей людини, а також професійним вигоранням учителя.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 88 / PDF downloads: 76

Посилання

1. Армейська Л. В. Самоосвіта – ефективна умова формування професійної компетентності вчителів малочисельних навчальних закладів у системі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Л. В. Армейська. – Режим доступу : file:///D:/Документы/Загрузки/pspo_2013_39%283%29__4.pdf.
2. Бухлова Н. В. Особистісно-професійне зростання вчителя сільської школи в умовах неперервної освіти [Електронний
ресурс] / Н. В. Бухлова. – Режим доступу : http://ippo.dn.ua/assets/Uploads/Vseukrainskyforum/Buhlova.doc
3. Воложина А. В. Сравнительный анализ профессионального самообразования сельского и городского учителя [Електронний ресурс] / А. В. Воложина. – Режим доступу : http://nsportal.ru/vuz/psikhologicheskie-nauki/library//sravnitelnyy-analiz-professionalnogo-samoobrazovaniy
4. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Семен Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с.
5. Гуц З. Самоосвіта – самоціль чи необхідність / З. Гуц // Завуч. – 2005. – No 28. – С. 7.
6. Дзега В. Д. Сільська малокомплектна школа в умовах експериментальної діяльності / В. Д. Дзега // Особливості інноваційної діяльності сільської малокомплектної школи : матеріали науково-практичної конференції (Черкаси). 2010.
7. Радченко А. Є. Моніторинг професійної педагогічної компетентності вчителя / А. Є. Радченко // Управління школою. – 2005. – No 35–36. – С. 12–15.

Downloads

Опубліковано

13-11-2014

Як цитувати

Коростіль, Л. (2014). Стан готовності вчителів сільської школи до професійної самоосвітньої діяльності. Educational Dimension, 42, 107–112. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2807

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають