Особливості конструювання та розроблення тестових завдань для педагогічного контролю знань

Автор(и)

  • Марина Бутиріна

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2816

Ключові слова:

контроль знань, педагогічне тестування, тестовий контроль, валідність

Анотація

Бутиріна М. В. Особливості конструювання та розроблення тестових завдань для педагогічного контролю знань.

У статті розглянуто актуальні проблеми організації тестового контролю знань студентів вищих педагогічних навчальних закладів; охарактеризовано завдання та види педагогічного тестування; виявлено послідовність розроблення та вимоги до створення й застосування тестів; досліджено переваги та недоліки тестового контролю знань як способу контролю знань студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 91 / PDF downloads: 115

Посилання

1. Аванесов В. С. Определение исходных понятий теории педагогических измерений / В. С. Аванесов // Педагогические измерения. − 2005. − No 2. − С. 17–20.
2. Берещук М. Я. Тестовий контроль і рейтинг в освіті : [навч. посіб.] / М. Я. Берещук, Ю. П. Бархаєв, Г. В. Стадник. – Харків : ХНАМГ, 2006. – 106 с.
3. Булах І. Основи педагогічного оцінювання. Частина І. Теорія: навчально-методичні та інформаційно-довідкові матеріали для педагогічних працівників / за заг. ред. І. Булах. – К. : Майстер-клас, 2005. – 230 с.
4. Дорошенко Ю. Педагогічна діагностика та оцінювання результатів тестування / Ю. Дорошенко, П. Ротаєнко, Н. Семенюк // Завуч. – 2005. – No 20–21. – С. 56–60.
5. Кухар Л. О. Конструювання тестів. Курс лекцій : [навч. посіб.] / Л. О. Кухар, В. П. Сергієнко. – Луцьк, 2010. – 182 с.
6. Лукіна Т. О. Технології діагностики та оцінювання навчальних досягнень : [навчально-методичні матеріали] / Т. О. Лукіна. – К. : НМЦВД, 2007. – 62 с.
7. Малихін А. Тестовий контроль і підвищення якості освіти у вищій педагогічній школі / А. Малихін. – К. : Рідна школа, 2006. – Червень. – С. 9−11.
8. Польова Л. М. Тестовий контроль як засіб оптимізації навчального процесу [Електронний ресурс] / Л. М. Польова // Режим доступу: http://conferences. neasmo.org.ua/node/767.

Downloads

Опубліковано

13-11-2014

Як цитувати

Бутиріна, М. (2014). Особливості конструювання та розроблення тестових завдань для педагогічного контролю знань. Educational Dimension, 42, 151–155. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2816

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти