Психолого-педагогічні основи підготовки майбутнього викладача спецтехнологій
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2849Ключові слова:
розумова діяльність студентів, методи навчання, міжпредметні зв’язкиАнотація
Журба Г. П. Психолого-педагогічні основи підготовки майбутнього викладача спецтехнологій.
У сучасних умовах ніяк не можна трактувати навчання тільки як формування у студентів певної системи знань, умінь та навичок. Формування мотиваційної сфери студентів здійснюється шляхом усвідомлення цільової установки, звертання уваги студентів не тільки на значущість певного навчального матеріалу для вивчення інших тем курсу, а й для подальшої професійної діяльності, добір цікавого, привабливого для студентів змісту, забезпечення професійної спрямованості цього змісту тощо.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Гаврищак Г. Р. Компетентність та ключові компетенції викладача ВНЗ / Г. Р. Гаврищак // Матеріали регіонального науково-практичного семінару «Професійні компетенції та компетентності вчителя» (28-29 листопада 2006 р.) – С. 31–32.
3. Герлянд Т. Сучасні аспекти формування професійної компетентності майбутніх викладачів спецдисциплін / Тетяна Герлянд // Педагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журнал. – 2010. – No 1–2. – С. 37–43.
4. Кадемія М. Й. Сучасні методи та інноваційні технології навчання / М. Ю. Кадемія // Професійно-технічна освіта. – 2004. – No 2. – С. 49–51.
5. Марігодов В. К. Системний підхід до підготовки проблемної лекції / В. К. Марігодов // Нові технології навчання: [наук.-метод. зб.] / М-во освіти і науки України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. – К., 2007. – Вип. 46. – С. 10–16.
6. Погорєлова Л. В. Деякі аспекти творчої діяльності в процесі навчання / Л. В. Погорєлова // Пробл. інж.-пед. освіти : [зб. наук. пр.] / Укр. інж.-пед. акад. – Х., 2007. – Вип. 18–19. – С. 125–132.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Галина Журба
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.