Проблеми застосування педагогічного моделювання у процесі професійної підготовки майбутніх маркетологів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2876Ключові слова:
модель, педагогічне моделювання, професіоналізм, маркетолог, методи активного навчанняАнотація
Путінцев А. В. Проблеми застосування педагогічного моделювання у процесі професійної підготовки майбутніх маркетологів.
У статті акцентовано увагу на проблемі підвищення конкурентоспроможності випускників вищих навчальних закладів, зокрема майбутніх маркетологів, досліджено теоретичні основи педагогічного моделювання, визначено види педагогічних моделей, наведено визначення і класифікацію педагогічних моделей.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 102
/ PDF downloads: 104
Посилання
1. Архангельский С. М. Лекции по теории обучения в высшей школе / С. М. Архангельский. – М. : Высш. шк., 1974. – 384 с.
2. Белл Д. Грядущее постиндустриальное общество. Опыт социального прогнозирования / Даниел Белл. – М. : Academia, 2004. – 944 с.
3. Бібік Н. Компетентнісний підхід у презентації освітніх результатів / Н. Бібік // Школа першого ступеня: теорія і практика: зб. наук. праць Переяслав-Хмельницького держ. пед. ун-ту ім. Григорія Сковороди. – Вип. 10. – Переяслав-Хмельницький, 2004. – С. 157–163.
4. Бондар С. П. Компетентність особистості – інтегрований компонент навчальних досягнень учнів / С. П. Бондар // Біологія і хімія в школі. – 2003. –No 2. – С. 8–9.
5. Ващик Т. І. Моделювання у навчально-виховному процесі вищої школи / Т. І. Ващик // Нові технології навчання. – К. : НМЦВО, 2005. – Вип. 41. – С. 147–158.
6. Дахин А. Н. Педагогическое моделирование: сущность, эффективность и неопределенность / А. Н. Дахин // Школьные технологии. – 2002. – No 2. – С. 62–67.
7. Зязюн І. А. Краса педагогічної дії:[навч. посібн.] / І. А. Зязюн. – К. :Українсько-фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1997. – 302 с.
8. Липский И. А. Социальная педагогика: Методологический аналіз: [монографія] / И. А. Липский. – М. : Сфера, 2004. – 320 с.
9. Лобашев В. Д. Структурный подход к моделированию ведущих элементов процесса обучения / В. Д. Лобашев // Инновации в образовании. – 2006. – No 3. – С. 99–111.
10. Макєєва І. В. Роль семінарського заняття у підготовці фахівця і методика управління дискусією / І. В. Макєєва // Радянська педагогіка. – М. : Освіта. – 2003. – No 5. – С. 61.
11. Панфілов М. А. Знаково-символическое моделирование учебной информации в вузе / М. А. Панфилов // Педагогика. – 2005. – No 9. – С. 51–56.
12. Рудницька О. П. Педагогіка загальна та мистецька:[навч. посібн.] /О. П. Рудницька. – К. : Інтерпроф, 2002. – 270 с.
13. Фридман Л. М. Наглядность и моделирование в обучении / Л. М. Фридман. – М. : Знание, 1984. – 80 с.
14. Штофф В. А. Моделирование и философия / В. А. Штофф. – М. : Наука, 1996. – 304 с.
2. Белл Д. Грядущее постиндустриальное общество. Опыт социального прогнозирования / Даниел Белл. – М. : Academia, 2004. – 944 с.
3. Бібік Н. Компетентнісний підхід у презентації освітніх результатів / Н. Бібік // Школа першого ступеня: теорія і практика: зб. наук. праць Переяслав-Хмельницького держ. пед. ун-ту ім. Григорія Сковороди. – Вип. 10. – Переяслав-Хмельницький, 2004. – С. 157–163.
4. Бондар С. П. Компетентність особистості – інтегрований компонент навчальних досягнень учнів / С. П. Бондар // Біологія і хімія в школі. – 2003. –No 2. – С. 8–9.
5. Ващик Т. І. Моделювання у навчально-виховному процесі вищої школи / Т. І. Ващик // Нові технології навчання. – К. : НМЦВО, 2005. – Вип. 41. – С. 147–158.
6. Дахин А. Н. Педагогическое моделирование: сущность, эффективность и неопределенность / А. Н. Дахин // Школьные технологии. – 2002. – No 2. – С. 62–67.
7. Зязюн І. А. Краса педагогічної дії:[навч. посібн.] / І. А. Зязюн. – К. :Українсько-фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1997. – 302 с.
8. Липский И. А. Социальная педагогика: Методологический аналіз: [монографія] / И. А. Липский. – М. : Сфера, 2004. – 320 с.
9. Лобашев В. Д. Структурный подход к моделированию ведущих элементов процесса обучения / В. Д. Лобашев // Инновации в образовании. – 2006. – No 3. – С. 99–111.
10. Макєєва І. В. Роль семінарського заняття у підготовці фахівця і методика управління дискусією / І. В. Макєєва // Радянська педагогіка. – М. : Освіта. – 2003. – No 5. – С. 61.
11. Панфілов М. А. Знаково-символическое моделирование учебной информации в вузе / М. А. Панфилов // Педагогика. – 2005. – No 9. – С. 51–56.
12. Рудницька О. П. Педагогіка загальна та мистецька:[навч. посібн.] /О. П. Рудницька. – К. : Інтерпроф, 2002. – 270 с.
13. Фридман Л. М. Наглядность и моделирование в обучении / Л. М. Фридман. – М. : Знание, 1984. – 80 с.
14. Штофф В. А. Моделирование и философия / В. А. Штофф. – М. : Наука, 1996. – 304 с.
Downloads
Опубліковано
08-05-2014
Як цитувати
Путінцев, А. (2014). Проблеми застосування педагогічного моделювання у процесі професійної підготовки майбутніх маркетологів. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 106–112. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2876
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Анатолій Путінцев
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.