Типізація та способи розроблення проблемних задач з новітньої історії
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2883Ключові слова:
проблемне навчання, проблемна задача, типізація проблемних задачАнотація
Журба Л. В. Типізація та способи розроблення проблемних задач з новітньої історії.
У статті надаються методичні рекомендації щодо розроблення різних видів проблемних задач з новітньої історії. Автором проаналізовано підходи науковців до визначення поняття «проблемна задача»; розглянуто показники та способи створення проблемних ситуацій.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 95
/ PDF downloads: 87
Посилання
1. Вяземский Е. Е. Теория и методика преподавания истории: [учеб. для студ. высш. учеб. завед.] / Е. Е. Вяземский, О. Ю. Стрелова. – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2003. – 384 с.
2. Голышева З. В. Проблемные ситуации в преподавании истории /З. В. Голышева // Психология и школа. – 2006. – No 1. – С. 107–110.
3. Кульчицький Е. С, Комуністична і антикомуністична революції в Україні /С. Кульчицький // Історія в школах України. – 2005. – No 5. – С. 50–55.
4. Лернер И. Я. Познавательные задачи в обучении гуманитарным наукам / И. Я. Лернер. – М. : Педагогика, 1972. – 240 с.
5. Махмутов М. И. Проблемное обучение / М. И. Махмутов. – М. : Педагогика, 1977. – 157 с.
6. Мяло П. Особистісно орієнтований урок історії / П. Мяло // Сучасні шкільні технології / упоряд. І. Рожнятовська, В. Зоц. – К. : Ред. загальнопед. газ., 2004. Ч. 1. – С. 70–84.
7. Степанищев А. Т. Методика преподавания и изучения истории:[учеб. для студ. высш. учеб. завед.]: В 2 ч. / А. Т. Степанищев. – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2002. – Ч.1. – 304 с. 8. Степанищев А. Т. 300 задач по истории России древнейших времен до наших дней: Дидактические материалы / А. Т. Степанищев. –[2-е изд., стереотип.]. – М. : Дрофа, 2001. – 128 с.
9. Терно С. О. Проблемні задачі з історії:[дидакт. посіб. для учнів 10-11 класів] / С. О. Терно. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 40 с.
10. Фурман А. В. Проблемні ситуації у навчанні: [книга для вчит.] / А. В. Фурман. – К. : Рад. шк., 1991. – 191 с.
2. Голышева З. В. Проблемные ситуации в преподавании истории /З. В. Голышева // Психология и школа. – 2006. – No 1. – С. 107–110.
3. Кульчицький Е. С, Комуністична і антикомуністична революції в Україні /С. Кульчицький // Історія в школах України. – 2005. – No 5. – С. 50–55.
4. Лернер И. Я. Познавательные задачи в обучении гуманитарным наукам / И. Я. Лернер. – М. : Педагогика, 1972. – 240 с.
5. Махмутов М. И. Проблемное обучение / М. И. Махмутов. – М. : Педагогика, 1977. – 157 с.
6. Мяло П. Особистісно орієнтований урок історії / П. Мяло // Сучасні шкільні технології / упоряд. І. Рожнятовська, В. Зоц. – К. : Ред. загальнопед. газ., 2004. Ч. 1. – С. 70–84.
7. Степанищев А. Т. Методика преподавания и изучения истории:[учеб. для студ. высш. учеб. завед.]: В 2 ч. / А. Т. Степанищев. – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2002. – Ч.1. – 304 с. 8. Степанищев А. Т. 300 задач по истории России древнейших времен до наших дней: Дидактические материалы / А. Т. Степанищев. –[2-е изд., стереотип.]. – М. : Дрофа, 2001. – 128 с.
9. Терно С. О. Проблемні задачі з історії:[дидакт. посіб. для учнів 10-11 класів] / С. О. Терно. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 40 с.
10. Фурман А. В. Проблемні ситуації у навчанні: [книга для вчит.] / А. В. Фурман. – К. : Рад. шк., 1991. – 191 с.
Downloads
Опубліковано
08-05-2014
Як цитувати
Журба, Л. (2014). Типізація та способи розроблення проблемних задач з новітньої історії. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 145–151. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2883
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Лілія Журба
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.