Зміст та структура самоосвітньої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів

Автор(и)

  • Тетяна Квітка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2895

Ключові слова:

самостійна робота студентів, самоосвітня діяльність, структура самоосвітньої діяльності, етапи самоосвітньої діяльності

Анотація

Квітка Т. В. Зміст та структура самоосвітньої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів.

У статті проаналізовано сутність понять «самостійна робота студентів» та «самоосвітня діяльність», з’ясовано різницю між ними. Надається оглядова характеристика складників структури самоосвітньої діяльності студентів ВТНЗ, яка може здійснюватися під час вивчення ними математичних дисциплін. Автор розглядає логіку організації самоосвітньої діяльності, надає характеристику структурно-орієнтованого, інформаційно-стимулювального та практико-творчого етапів самоосвіти з урахуванням дидактичних особливостей кожного з них.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 100 / PDF downloads: 103

Посилання

1. Буряк В. Умови та засоби самоосвіти студентів / Володимир Буряк // Вища школа. – 2002. – No 6. – С. 18–36.
2. Власова О. І. Педагогічна психологія: [навч. посібник] / О. І. Власова. – К. : Либідь, 2005. – 400 с.
3. Гете И. В. Собрание сочинений: [в 10 т.] / Гете И. В.; пер. с нем.; под общ. ред. А. Аннисста и Н. Вильмонта. – М. : Худож. лит., 1975, – Т. 6. – 478 с.
4. Зіньковський Ю. Креативність – фрактал сучасної парадигми вищої технічної освіти /Юрій Зіньковський, Георгій Мірських // Вища освіта України. – 2007. – С. 14–26.
5. Косенкова І. Створення умов для самоосвітньої діяльності вчителів у міжкурсовий період / І. Косенкова // Школа. – 2012. – No 11 (83). – С. 12–17.
6. Крутій К. Вплив чинників зовнішнього середовища та стратегії самоосвіти педагога дошкільного закладу, або Як провести SWOT- та PESТ-аналіз / Катерина Крутій, Наталія Ганжа // Дошкільна освіта. – 2012. – No 2 (36). – С. 16–25.
7. Навчальна програма (робота) з дисципліни «Диференціальні рівняння» для студентів напряму підготовки 6.050702: Електромеханіка. – Кривий Ріг : ДВНЗ «Криворізький національний університет». – 2013. – 6 с.
8. Навчальна програма (робоча) з дисципліни «Лінійна алгебра» для студентів напряму підготовки 6.050702: Електромеханіка. – Кривий Ріг : ДВНЗ «Криворізький національний університет». – 2013. – 6 с.
9. Писарев Д. И. Сочинения: [в 4 т.] / Д. И. Писарев. – Т. 3. – М. : Гослитиздат, 1956. – 570 с.
10. Малихін О. В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект: [монографія] / Олександр Володимирович Малихін. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. – 307 с.

Downloads

Опубліковано

08-05-2014

Як цитувати

Квітка, Т. (2014). Зміст та структура самоосвітньої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 68–73. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2895

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи