Філософсько-освітні концепції інклюзивної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2903Ключові слова:
інклюзивна освіта, спеціальна освіта, особливі потреби, позитивізм, постмодернізмАнотація
Захарчук М. Є. Філософсько-освітні концепції інклюзивної освіти.
Проаналізовано філософсько-освітні концепціїінклюзивної освіти, визначено роль та значення інклюзивної освіти в культурі суспільства. Розглянуто погляди науковців на зазначену проблему, а також простежено генезис інклюзивної освіти.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 91
/ PDF downloads: 103
Посилання
1. Сварник М. Проблеми дітей з особливими потребами в контексті освітньої реформи у м. Львові / М. Сварник // Кроки до компетентності та інтеграції в суспільство: наук.-метод. зб.; за ред. Н.Софій, І.Єрмаков [та ін.]. – К. : Контекст, 2000. С. 22–28.
2. Равчина Т. Діяльність викладача вищої школи в контексті сучасної філософії освіти / Т. Равчина // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. Вип. 25. Частина 3. – 2009. – С. 11–22.
3. Christensen C. Disabled, handicapped or disordered: «What’s in a name?» / C. Christensen. – In C. Chritensen, F. Rizvi (Eds.), Disability and the dilemmas of education and justice. – Buckingham, England: Open University Press, 1996. – P. 63–77.
4. Kavale A. History, rhetoric and reality: analysis of the inclusion debate [Electronic resource] / A. Kavale, S. Forness // Remedial and Special Education. – 2000. – Vol. 21(5). – P. 279–296. – Available from: http://www.info.asu.edu.
5. Kliewer C. Disability, eugenics and the current ideology of segregation: A modern moral tale / C. Kliewer, S, Drake // Disability and Society. – 1998. – Vol. 13 (1). – P. 95 – 111.
6. Lipsky D. K., Inclusion: A Service, Not a Place: a Whole School Approach / D. K. Lipsky, A. Gartner. – Port Chester, NY: National Professional Resources, Inc, 2001. – 230 p.
7. Sasso G. M. (2001). The retreat from knowledge and inquiry in special education / G. M. Sasso // Journal of Special Education. – 2001. – Vol. 34. – P. 178–193.
8. Skrtic T. M. Disability and democracy: Reconstructing (special) education for postmodernity / T. M. Skrtic. – New York: Teachers College Press, 1995. – 363 p.
9. Sokal A. Fasionable Nonsence: Postmodern Intelectuals’Abuse of Science / A. Sokal, J. Bricmont. – New York: Picador USA, 1998. – 234 p.
10. Whitaker P. Managing change in schools / P. Whitaker. – Buckingham: Open University Press, 1993. – 389 p.
2. Равчина Т. Діяльність викладача вищої школи в контексті сучасної філософії освіти / Т. Равчина // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. Вип. 25. Частина 3. – 2009. – С. 11–22.
3. Christensen C. Disabled, handicapped or disordered: «What’s in a name?» / C. Christensen. – In C. Chritensen, F. Rizvi (Eds.), Disability and the dilemmas of education and justice. – Buckingham, England: Open University Press, 1996. – P. 63–77.
4. Kavale A. History, rhetoric and reality: analysis of the inclusion debate [Electronic resource] / A. Kavale, S. Forness // Remedial and Special Education. – 2000. – Vol. 21(5). – P. 279–296. – Available from: http://www.info.asu.edu.
5. Kliewer C. Disability, eugenics and the current ideology of segregation: A modern moral tale / C. Kliewer, S, Drake // Disability and Society. – 1998. – Vol. 13 (1). – P. 95 – 111.
6. Lipsky D. K., Inclusion: A Service, Not a Place: a Whole School Approach / D. K. Lipsky, A. Gartner. – Port Chester, NY: National Professional Resources, Inc, 2001. – 230 p.
7. Sasso G. M. (2001). The retreat from knowledge and inquiry in special education / G. M. Sasso // Journal of Special Education. – 2001. – Vol. 34. – P. 178–193.
8. Skrtic T. M. Disability and democracy: Reconstructing (special) education for postmodernity / T. M. Skrtic. – New York: Teachers College Press, 1995. – 363 p.
9. Sokal A. Fasionable Nonsence: Postmodern Intelectuals’Abuse of Science / A. Sokal, J. Bricmont. – New York: Picador USA, 1998. – 234 p.
10. Whitaker P. Managing change in schools / P. Whitaker. – Buckingham: Open University Press, 1993. – 389 p.
Downloads
Опубліковано
08-05-2014
Як цитувати
Захарчук, М. (2014). Філософсько-освітні концепції інклюзивної освіти. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 208–213. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2903
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Мар’яна Захарчук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.