Інтонаційна природа музики в контексті хореографічного мистецтва
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2922Ключові слова:
інтонація, інтонаційний жест, звуковий жест, музика, хореографіяАнотація
Ярошенко О. М., Пономаренко Т. В. Інтонаційна природа музики в контексті хореографічного мистецтва.
У статті розглядається поняття інтонації як знакової умовної форми в суміжних видах мистецтва – музиці і хореографії. Простежується інтонаційний взаємозв’язок між мовою, музикою, танцем, виокремлено чинники вияву інтонації в хореографії, складники хореографічної інтонації у порівнянні з музичною, наведено практичні прийоми усвідомлення поняття інтонації учнями.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 95
/ PDF downloads: 115
Посилання
1. Асафьев Б. В. Музыкальная форма как процесс / Б.В. Асафьев: в 2-х книгах. Кн. 2. Интонация. – Л., 1963. – 212 с.
2. Асафьев Б. В. Речевая интонация / Б. В. Асафьев / М. – Л. : Музыка, 1965. – 136 с.
3. Бабич Н. Ф. Интеграция музыкальных концептов в пластическом театре. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://akademia.4net.ru.
4. Быкова Э. В. Эстетическая сущность музыкальной интонации : автореферат дис. на соискание ученой степени канд. филос. наук / Э. В. Быкова. – М. : МГУ, 1969. – 18 с.
5. Побережна Г. І. Загальна теорія музики: [підручник] / Г. І. Побережна, Т.В. Щериця. – К. : Вища шк., 2004. – 303 с.: іл.
6. Психология музыкальной деятельности. Теория и практика / общ. ред Г. М. Цыпин / М. : Просвещение, 1984. – 176 с.
7. Чехов М. О технике актера. Психологический жест [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://drugie-berega.my1.ru.
8. Эмоционально-телесное постижение основ интонационного языка музыки // Развитие природной музыкальности на основе творческого музицирования – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://musike.blog.ru/
9. Ярошенко О. М. Курс теорії музики з елементами гармонії в стислому викладенні [навч. посіб.] / О. М. Ярошенко. – К., 1997. – 98 с.
10. Ярошенко О. М. Читання нот з листа на початковому етапі опанування музичною писемністю в системі підготовки вчителя хореографії / Теорія і методика мистецької освіти: збірник наукових праць III Міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти». – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. – С. 235–241.
2. Асафьев Б. В. Речевая интонация / Б. В. Асафьев / М. – Л. : Музыка, 1965. – 136 с.
3. Бабич Н. Ф. Интеграция музыкальных концептов в пластическом театре. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://akademia.4net.ru.
4. Быкова Э. В. Эстетическая сущность музыкальной интонации : автореферат дис. на соискание ученой степени канд. филос. наук / Э. В. Быкова. – М. : МГУ, 1969. – 18 с.
5. Побережна Г. І. Загальна теорія музики: [підручник] / Г. І. Побережна, Т.В. Щериця. – К. : Вища шк., 2004. – 303 с.: іл.
6. Психология музыкальной деятельности. Теория и практика / общ. ред Г. М. Цыпин / М. : Просвещение, 1984. – 176 с.
7. Чехов М. О технике актера. Психологический жест [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://drugie-berega.my1.ru.
8. Эмоционально-телесное постижение основ интонационного языка музыки // Развитие природной музыкальности на основе творческого музицирования – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://musike.blog.ru/
9. Ярошенко О. М. Курс теорії музики з елементами гармонії в стислому викладенні [навч. посіб.] / О. М. Ярошенко. – К., 1997. – 98 с.
10. Ярошенко О. М. Читання нот з листа на початковому етапі опанування музичною писемністю в системі підготовки вчителя хореографії / Теорія і методика мистецької освіти: збірник наукових праць III Міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти». – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. – С. 235–241.
Downloads
Опубліковано
08-05-2014
Як цитувати
Ярошенко, О. (2014). Інтонаційна природа музики в контексті хореографічного мистецтва. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 292–297. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2922
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Олена Ярошенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.