Самопізнання як основа професійно-етичного розвитку педагогічних працівників
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2953Ключові слова:
самопізнання, самоаналіз, самооцінка, рефлексія, анкетування, тестування, НЛП-методика визначення типу особистостіАнотація
Ключова Л. С. Самопізнання як основа професійно-етичного розвитку педагогічних працівників.
У статті проаналізовано зміст поняття «самопізнання», його значення для професійно-етичного розвитку педагогічних працівників. Висвітлено роль образу Я-концепції для виявлення позитивних якостей особистості. Педагогу запропоновано самостійно визначати рівень професійно-етичного розвитку за допомогою: 1) анкетування, 2) тестування, 3) НЛП-методик, 4) виконання творчих завдань. Розглянуто НЛП-методику визначення типу особистості та можливості її використання педагогічними працівниками у фаховій діяльності. Складниками самопізнання визначено: самоаналіз (рефлексію), самооцінку, самоконтроль, саморегуляцію. Запропоновано вважати самопізнання трудомістким процесом щоденної праці педагога над собою.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Бергер Е. Как добиваться свого с помощью НЛП. 49 простых правил / E. Бергер. – M. : Эксмо, 2013. – 128 с.
3. Петрушенко В. Л. Тлумачний словник основних філософських термінів / В. Л. Петрушенко. – Львів : Львівська політехніка, 2009. – 264 с.
4. Хоружа Л. Л. Етичний розвиток педагога: [навч. посіб.] / Л. Л. Хоружа. – К. : Академвидав, 2012. – 208 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Людмила Ключова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.