Концептуальні підходи до оновлення змісту інструментально-виконавської підготовки вчителів музики

Автор(и)

  • Наталя Мозгальова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2959

Ключові слова:

концептуальні засади, інструментально-виконавська підготовка, вчитель музики, цілі, таксономічний підхід

Анотація

Мозгальова Н. Г. Концептуальні підходи до оновлення змісту інструментально-виконавської підготовки вчителів музики.

У статті запропоновано концептуальні засади інструментально-виконавської підготовки вчителів музики. Теоретично обґрунтовано сутність і специфіку таксономічного підходу в галузі інструментального виконавства. Визначено мету, завдання, принципи навчання в інструментальному класі. Наголошено, що підвищення якості інструментально-виконавської підготовки можливе, якщо перетворити процес навчання гри на музичних інструментах на організаційно-методичну систему, розроблення якої необхідно здійснювати з урахуванням визначених ідей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 110 / PDF downloads: 90

Посилання

1. Рахимбаева И. Э. Теоретические основы управления качеством высшего педагогического художественно-творческого образования на факультете искусств: монография / И. Э. Рахимбаева. – С. : Наука, 2008. – 215 с.
2. Мориссей Дж. Целевое управление организацией / Дж. Мориссей. – М. : Советское радио, 1979. – 144 с.

Downloads

Опубліковано

13-02-2014

Як цитувати

Мозгальова, Н. (2014). Концептуальні підходи до оновлення змісту інструментально-виконавської підготовки вчителів музики. Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 75–80. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2959

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи