Формування критичного мислення учнів на уроках російської мови та літератури як основа розвитку інноваційної особистості

Автор(и)

  • Ніна Медведєва

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2975

Ключові слова:

критичне мислення, нові педагогічні технології, інноваційна особистість

Анотація

Лисевич О. В., Медведєва Н. Г. Формування критичного мислення учнів на уроках російської мови та літератури як основа розвитку інноваційної особистості.

У статті розкрито прийоми й методи формування критичного мислення учнів, обґрунтовано їх уплив на розвиток інноваційної особистості. Доведено, що необхідними умовами для вияву критичного мислення учнів є наявність творчих особистостей, творчого процесу, творчого середовища.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 92 / PDF downloads: 89

Посилання

1. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології / І. М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.
2. Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2008. – No 8. – С. 24 –28.
3. Література: Програми для 5–12 класів загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання // Російська словесність в школах України. – 2005. – No 3. – С. 19–21.
4. Російська мова: Програма для 5–12 класів загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання / Н. Г. Озерова, Г. О. Михайловська, Л. В. Давидюк, В. І. Статівка, К. І. Бикова. – Чернівці: Видавничий дім «Букрек», 2005. – 64 с.
5. Сиротенко Г. О. Сучасний урок: інтерактивні технології / Г. О. Сиротенко. – Харків : ВГ «Основа», 2003. – 92 с.

Downloads

Опубліковано

13-02-2014

Як цитувати

Медведєва, Н. (2014). Формування критичного мислення учнів на уроках російської мови та літератури як основа розвитку інноваційної особистості. Educational Dimension, 40, 136–139. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2975

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи