Сукупність компонентів самостійної життєдіяльності випускників шкіл-інтернатів як основа формування їх життєвої компетентності

Автор(и)

  • Вікторія Яковлєва

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2980

Ключові слова:

життєдіяльність, самостійна життєдіяльність, життєва компетентність, випускники шкіл-інтернатів, соціальний досвід

Анотація

Яковлєва В. А. Сукупність компонентів самостійної життєдіяльності випускників шкіл-інтернатів як основа формування їх життєвої компетентності.

У статті розкривається сутність та зміст життєвої компетентності та самостійної життєдіяльності особистості, характеризуються основні компоненти самостійної життєдіяльності випускників шкіл-інтернатів, аналізується низка типових соціальних моделей їх поведінки та процес оволодіння соціальним досвідом для успішної реалізації в соціумі різних соціальних ролей з опорою на внутрішні ресурси, розглядається процес формування життєвої компетентності названого контингенту як сукупність компонентів самостійної життєдіяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 96 / PDF downloads: 92

Посилання

1. Абульханова-Славская К. А. Стратегия жизни / Ксения Александровна Абульханова-Славская. – М. : Мысль, 1991. – 299 с.
2. Ананьев Б. Г. Человек как предмет познания / Борис Герасимович Ананьев // Избранные психологические труды: в 2 т. Т. 1 / Под ред. А. А. Бодалева, Б. Ф. Ломова. – М. : Педагогика, 1980. – С. 16–178.
3. Кундозерова Л. И. Состояние проблемы социальной защиты воспитанников интерната в практике образования / [Электронный ресурс] / Людмила Ивановна Кундозерова. –
Режим доступа: //www.informika.ru/text/magaz/pedagog/ pedagog/a23.html.
4. Подкасистый П. И. Самостоятельная познавательная деятельность школьников в обучении / Павел Иванович Подкасистый. – М. : Педагогика, 1980. – 240 с.
5. Прихожан А. М. Подросток в учебнике и в жизни / А. М. Прихожан, П. Н. Толстых. – М. : Знание, 1990. – 79 с.
6. Сластенин В. А. Педагогика: инновационная деятельность / В. А. Сластенин, Л. С. Подымова. – М. : ИЧП Магистр, 1997. – 224 с.

Downloads

Опубліковано

13-02-2014

Як цитувати

Яковлєва, В. (2014). Сукупність компонентів самостійної життєдіяльності випускників шкіл-інтернатів як основа формування їх життєвої компетентності. Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 160–165. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2980

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи