Сукупність компонентів самостійної життєдіяльності випускників шкіл-інтернатів як основа формування їх життєвої компетентності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2980Ключові слова:
життєдіяльність, самостійна життєдіяльність, життєва компетентність, випускники шкіл-інтернатів, соціальний досвідАнотація
Яковлєва В. А. Сукупність компонентів самостійної життєдіяльності випускників шкіл-інтернатів як основа формування їх життєвої компетентності.
У статті розкривається сутність та зміст життєвої компетентності та самостійної життєдіяльності особистості, характеризуються основні компоненти самостійної життєдіяльності випускників шкіл-інтернатів, аналізується низка типових соціальних моделей їх поведінки та процес оволодіння соціальним досвідом для успішної реалізації в соціумі різних соціальних ролей з опорою на внутрішні ресурси, розглядається процес формування життєвої компетентності названого контингенту як сукупність компонентів самостійної життєдіяльності.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Ананьев Б. Г. Человек как предмет познания / Борис Герасимович Ананьев // Избранные психологические труды: в 2 т. Т. 1 / Под ред. А. А. Бодалева, Б. Ф. Ломова. – М. : Педагогика, 1980. – С. 16–178.
3. Кундозерова Л. И. Состояние проблемы социальной защиты воспитанников интерната в практике образования / [Электронный ресурс] / Людмила Ивановна Кундозерова. –
Режим доступа: //www.informika.ru/text/magaz/pedagog/ pedagog/a23.html.
4. Подкасистый П. И. Самостоятельная познавательная деятельность школьников в обучении / Павел Иванович Подкасистый. – М. : Педагогика, 1980. – 240 с.
5. Прихожан А. М. Подросток в учебнике и в жизни / А. М. Прихожан, П. Н. Толстых. – М. : Знание, 1990. – 79 с.
6. Сластенин В. А. Педагогика: инновационная деятельность / В. А. Сластенин, Л. С. Подымова. – М. : ИЧП Магистр, 1997. – 224 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Вікторія Яковлєва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.