Діалогова сутність особистісно зорієнтованої парадигми освіти

Автор(и)

  • Неля Зуєнко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2986

Ключові слова:

парадигма освіти, особистісно зорієнтоване навчання, педагогічний діалог, освітня технологія

Анотація

Зуєнко Н. О. Діалогова сутність особистісно зорієнтованої парадигми освіти.

Особистісно зорієнтована парадигма освіти аналізується в контексті діалогової природи суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників освітнього процесу, що дозволяє поглибити розуміння шляхів реалізації в навчально-виховному процесі ВНЗ особистісно зорієнтованих освітніх технологій. Розглядається емоційно-естетичний аспект педагогічного діалогу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 106 / PDF downloads: 103

Посилання

1. Асмолов А. Г. Культурно-историческая технология и конструирование миров / А. Г. Асмолов. – М. : Наука, 1996. – 258 с.
2. Бахтин М. М. Эстетика словесного творчества / М. М. Бахтин. – М. : Знание, 1979. – 423 с.
3. Белова С. В. Функции учебного диалога в усвоении ценностно-смыслового содержания гуманитарных предметов: автореф. 196ис.. на соискание ученой степени канд. пед.
наук / С. В. Белова. – Волгоград, 1995. – 20 с.
4. Библер В. С. Нравственность, культура, современность: Философские рассуждения о жизненных проблемах / В. С. Библер. – М. : Политиздат, 1988. – 412 с.
5. Бузаров В. В. Круговорот диалогической речи, или взаимодействие грамматики говорящего и грамматики слушающего / В. В. Бузаров. – Ставрополь: Изд-во СГУ, 2001. – 168 с.
6. Глебов А. А. Деловое общение старшеклассников на уроке / А. А. Глебов, А. А. Донсков // Обновление и развитие современного урока. – Волгоград, 1992. – С. 42–47.
7. Гогоберидзе Г. М. Диалог культур в системе литературного образования / Г. М. Гогоберидзе. – М. : Наука, 2003. – 183 с.
8. Знаменская С. В. Педагогические условия формирования коммуникативной культуры студентов в процессе профессиональной подготовки в вузе: дис. ... канд. пед. наук: 13. 00. 08 «Теория и методика профессионального образования» / Знаменская Стояна Васильевна. – Ставрополь, 2004. – 213 с.
9. Рубцов В. В. Совместная деятельность как проблема генетической психологии / В. В. Рубцов // Психологический журнал. – 1989. – Т. 10. – No 3. – С. 8–16.
10. Серебренников Б. А. К проблеме сущности языка / Б. А. Серебренников // Общее языкознание / [под ред. Б.А. Серебренникова]. – М. : Наука, 1970. – С. 4–18.
11. Философско-психологические проблемы развития образования / [под ред. В. В. Давыдова]. – М., 1981. –145 с.
12. Фролова Т. Педагогический смысл помощи и поддержки / Т. Фролова, Н. Иванова // Воспитание и педагогическая поддержка детей в образовании / [под ред. О. С. Газмана]. – М., 1996. – С. 34.
13. Чечет Т. И. Подготовка будущих учителей к созданию эмоционально-эстетических ситуаций в процессе личностно ориентированного обучения: автореф. ... канд. пед. наук. – Волгоград, 1997. – 21 с.
14. Шубин Э. П. Языковая коммуникация и обучение иностранным языкам / Э. П. Шубин. – М: Просвещение, 1972. – 56 с.
15. Rotter L. B. Generalized expectancies for internal versus external of reinforcement / L. B. Rotter // Psychological monographs. – 1966. – Vol. 80. – P. 1–28.

Downloads

Опубліковано

13-02-2014

Як цитувати

Зуєнко, Н. (2014). Діалогова сутність особистісно зорієнтованої парадигми освіти. Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 191–197. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2986

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти