Контекстне навчання у формуванні предметної компетентності на заняттях з біонеорганічної хімії

Автор(и)

  • Світлана Клименко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2988

Ключові слова:

компетенції, предметна компетентність, контекст, контекстне навчання, активні методи навчання

Анотація

Клименко С. О. Контекстне навчання у формуванні предметної компетентності на заняттях з біонеорганічної хімії.

У статті розглядаються особливості впровадження контекстного навчання на заняттях з біонеорганічної хімії в медичних коледжах задля формування предметної компетентності студентів. Охарактеризовано оцінку конструювання навчального процесу через діяльність. Запропоновано активні методи та форми організації навчальної діяльності, що сприяють реалізації контекстного навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 88

Посилання

1. Вербицкий А. А. Контекстное обучение: формирование мотивации / А. А. Вербицкий // Высшее образование в России. – 1998. – No 1. – С. 101–107.
2. Воробйова Т. В. Щодо реалізації положень контекстного навчання у процесі фахової підготовки майбутніх медиків [Електронний ресурс] / Т. В. Воробйова. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Pfto/2011_19/files/P1911.pdf.
3. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : [підручник] / І. М. Дичківська. – [2-ге вид., доп.]. – К. : Академвидав, 2012. – 349 с.
4. Наволокова Н. П. Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій / Н. П. Новолокова. – Х. : Основа, 2009. – 176 с.
5. Пометун О. І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : [наук.-метод. посіб.] / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. – К. : А.С.К., 2004. – 192 с.

Downloads

Опубліковано

13-02-2014

Як цитувати

Клименко, С. (2014). Контекстне навчання у формуванні предметної компетентності на заняттях з біонеорганічної хімії. Educational Dimension, 40, 201–206. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2988

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти