Особливості співпраці вищих навчальних закладів України та Польщі в контексті євроінтеграції

Автор(и)

  • Євгенія Гордійчук

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.3002

Ключові слова:

система професійної освіти, конкурентоспроможність, Болонський процес, європейський ринок праці

Анотація

Гордійчук Є. С. Особливості співпраці вищих навчальних закладів України та Польщі в контексті євроінтеграції.

У статті розглядаються тенденції розвитку освітньої системи України в аспекті євроінтеграції освіти у контексті Болонської угоди. Досліджено особливості вищої професійної освіти Польщі та обґрунтовано важливість практичного використання вітчизняною професійною освітою прогресивного досвіду цієї країни.

Завантаження

Metrics

PDF views
105
Abstract views: 109 / PDF downloads: 105

Посилання

1. Андрушкевич Ф. Польський «освітній прорив» та його значення для українських освітніх інновацій / Ф. Андрушкевич // Вища освіта в Україні. – 2010. – No 4. – С. 103–108.
2. Міжнародні програми навчання за кордоном [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.ksada.org/html/int3u.html
3. Общая справка о системе образования в Польше [Электронный ресурс]. – Режим доступу: http://www.educationsystems.info/item466.html
4. Програма розвитку вищої освіти України «Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу» / за редакцією В. Г. Кременя. упорядники: М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, В. Д. Шинкарук, В. В. Грубінко, І. І. Бабин / Київ – Тернопіль : Видавництво ТДПУ, 2004. – 147 с.
5. Савина А. К. Польша: международная тематика в содержании общего образования / А. К. Савина // Педагогика. – 2010. – No 2. – С. 94–99.

Downloads

Опубліковано

13-02-2014

Як цитувати

Гордійчук, Є. (2014). Особливості співпраці вищих навчальних закладів України та Польщі в контексті євроінтеграції. Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 274–279. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.3002

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек