Професійна компетентність майбутніх фахівців дошкільного виховання: сутність, зміст і структура
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3019Ключові слова:
професійна компетентність, майбутній фахівець, дошкільне вихованняАнотація
Аронова Р. С. Професійна компетентність майбутніх фахівців дошкільного виховання: сутність, зміст і структура.
Статтю присвячено проблемі професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільного виховання. Розкрито сутність, зміст і структуру професійної компетентності фахівців дошкільного виховання, що дозволить їм ефективно виконувати професійні функції і завдання, а також забезпечить саморозвиток та самовдосконалення.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 117
/ PDF downloads: 112
Посилання
1. Байденко В. И. Базовые навыки (ключевые компетенции) как интегрирующий фактор образовательного процесса [Текст] / В. И. Байденко, Б. Оскарссон // Профессиональное образование и формирование личности специалистов: Научно-методический сборник. – 2002. – 176 с.
2. Белоновская И. Д. Формирование профессиональной компетентности специалиста / И. Д. Белоновская. – М. : Ин-т развития проф. образования, 2005. – 351 с.
3. Бєлєнька Г. В. Формування професійної компетентності сучасного вихователя дошкільного навчального закладу: монографія / Ганна Володимирівна Бєлєнька. – К. : Університет, 2011. – 320 с.
4. Введенский В. Н. Моделирование профессиональной компетентности педагога / В. Н. Введенский // Педагогика. – 2003. – No10. – С. 51–55.
5. Галузевий стандарт вищої освіти. Освітньо-професійна програма підготовки бакалавра за спеціальністю 6.010101 Дошкільне виховання» / Л. Артемова, Г. Бєлєнька, О. Богініч та ін.; наук. кер. В. Бондар. – К. : МОН України, 2006. – 258 с.
6. Захараш Т. Современное обновление содержания подготовки воспитателя / Т. Захараш // Дошкольное воспитание. – 2011. – No 12. – С. 74.
7. Иванов Д. И. Комптентности и компетентностный подход в современном образовании / Д. И. Иванов // Воспитание. Образование. Педагогика. – 2007. – No6 (12). – 32 с.
8. Національній стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://president.gov.ua/documents/15828.html.
9. Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы / А. В. Хуторской // Народное образование. – 2003. – No 2. – С. 58–64.
10. Term Glossary of the Labor Market, Development of the Educational Program Standards and Educational Plans. [Текст] / – Европейский фонд образования: ЕФО, 1997. – С. 69–70.
2. Белоновская И. Д. Формирование профессиональной компетентности специалиста / И. Д. Белоновская. – М. : Ин-т развития проф. образования, 2005. – 351 с.
3. Бєлєнька Г. В. Формування професійної компетентності сучасного вихователя дошкільного навчального закладу: монографія / Ганна Володимирівна Бєлєнька. – К. : Університет, 2011. – 320 с.
4. Введенский В. Н. Моделирование профессиональной компетентности педагога / В. Н. Введенский // Педагогика. – 2003. – No10. – С. 51–55.
5. Галузевий стандарт вищої освіти. Освітньо-професійна програма підготовки бакалавра за спеціальністю 6.010101 Дошкільне виховання» / Л. Артемова, Г. Бєлєнька, О. Богініч та ін.; наук. кер. В. Бондар. – К. : МОН України, 2006. – 258 с.
6. Захараш Т. Современное обновление содержания подготовки воспитателя / Т. Захараш // Дошкольное воспитание. – 2011. – No 12. – С. 74.
7. Иванов Д. И. Комптентности и компетентностный подход в современном образовании / Д. И. Иванов // Воспитание. Образование. Педагогика. – 2007. – No6 (12). – 32 с.
8. Національній стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://president.gov.ua/documents/15828.html.
9. Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы / А. В. Хуторской // Народное образование. – 2003. – No 2. – С. 58–64.
10. Term Glossary of the Labor Market, Development of the Educational Program Standards and Educational Plans. [Текст] / – Европейский фонд образования: ЕФО, 1997. – С. 69–70.
Downloads
Опубліковано
21-11-2013
Як цитувати
Аронова, Р. (2013). Професійна компетентність майбутніх фахівців дошкільного виховання: сутність, зміст і структура. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 11–17. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3019
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Римма Аронова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.