Стратегічна компетентність майбутніх інженерів у контексті сучасних проблем навчання іноземної мови професійного спілкування

Автор(и)

  • Леся Бондар

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3021

Ключові слова:

майбутні інженери, навчальний стиль, навчальні стратегії, франкомовний професійно спрямований монолог-аргументація, монологічне мовлення

Анотація

Бондар Л. В. Стратегічна компетентність майбутніх інженерів у контексті сучасних проблем навчання іноземної мови професійного спілкування.

У статті розглянуто передумови формування стратегічної компетентності студентів технічних спеціальностей у процесі навчання французького професійно спрямованого монологічного мовлення. З’ясовано, що процес оволодіння мовою професійного спілкування пов’язаний з психо- та лінгвокогнітивними особливостями, характерними для майбутніх інженерів, які виявляються у структурах передачі інформації, домінуванні певних способів її сприймання, оброблення та репродукування. Досліджено, що згадані вище особливості знаходять своє відображення в застосуванні студентами навчальних стратегій у процесі оволодіння професійно спрямованим монологічним мовленням.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 124 / PDF downloads: 128

Посилання

1. Бондар Л. В. Вплив факторів стильової поведінки студентів технічних спеціальностей на вибір стратегій навчання під час формування компетенції в монологічному мовленні / Л. В. Бондар. – Педагогічна освіта : теорія і практика // зб. наук. праць. – Кам’янець-Подільський: ПП Зволейко Д. Г., 2011. – No 8. – С. 171–175.
2. Седов К. Ф. Нейропсихолингвистика / К. Ф. Седов. – М. : Лабиринт, 2007. – 224 с.
3. Уланович О. И. Психолингвистика : [учеб. пособие] / О. И. Уланович. – Минск : Изд-во Гревцова, 2010. – 240 с.
4. Gardner H. Frames of Mind : The theory of Multiple intelligence / H. Gardner. – N. Y. : Basic Books. – 1993. – 444 p.
5. Oxford R. L. Language learning strategies / R. L. Oxford. – Boston : Heinle and Heinle Publishers, 1990. – 343 р.
6. Tardif J. Pour un enseignement stratégique. L’apport de la psychologie cognitive / Jacques Tardif. – Montréal : Editions logiques, 1992. – 472 p.

Downloads

Опубліковано

21-11-2013

Як цитувати

Бондар, Л. (2013). Стратегічна компетентність майбутніх інженерів у контексті сучасних проблем навчання іноземної мови професійного спілкування. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 22–27. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3021

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи