Індивідуалізація самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів як актуальна дидактична проблема
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3023Ключові слова:
самостійна навчально-пізнавальна діяльність, індивідуалізація, диференціація, індивідуально-диференційований підхідАнотація
Бугра А. В. Індивідуалізація самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів як актуальна дидактична проблема.
У статті здійснюється оглядовий аналіз еволюції педагогічних поглядів на проблему індивідуалізації навчання, обґрунтовується необхідність розроблення дидактичних засад реалізації принципу індивідуально-диференційованого підходу до студентів у процесі їх самостійної навчально-пізнавальної діяльності.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 114
/ PDF downloads: 118
Посилання
1. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року / [Електронний ресурс] // Урядовий кур’єр. – 2013. – No 117. – (04 липня). – С. 11–13. Режим доступу: www.ukurier.gov.ua.
2. Александров П. Индивидуализация обучения / П. Александров // Народна просвета. – 1975. – No 6. – С. 65–73.
3. Бабанский Ю. К. Методика преподавания физики в средней школе. Общетеоретические вопросы : учеб.-метод. пособ. для студ. пед. ин-тов / Ю. К. Бабанский. – М. : Просвещение, 1968. – 199 с.
4. Галузинский В. М. Индивидуальный подход в воспитании учащихся / В. М. Галузинский. – К. : Рад. школа, 1982. – 132 с.
5. Гуревич К. М. Индивидуально-психологические особенности учащихся / К. М. Гуревич. – М. : Знание, 1988. – 80 с.
6. Дистервег А. Руководство к образованию немецких учителей / А. Дистервег // Хрестоматия по истории зарубежной педагогики / сост.: А. И. Пискунов. – [2-е изд. перераб.]. – М. : Просвещение, 1971. – С. 385 –444.
7. Дорохіна І. В. Дидактичні засади формування індивідуально-особистісного стилю пізнавальної діяльності студентів
вищих педагогічних навчальних закладів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.09 «Теорія навчання» / Дорохіна Ірина Василівна. – Кривий Ріг, 2012. – 21 с.
8. Квинтиллиан М. Ф. О воспитании оратора // Хрестоматия по истории зарубежной педагогики / сост.: А. И. Пискунов. – [2-е изд., перераб.]. – М. : Просвещение, 1971. – С. 39–45.
9. Кирсанов А. А. Индивидуализация учебной деятельности как педагогическая проблема / А. А. Кирсанов. – Казань : Изд-во Казан. ун-та, 1988. – 224 с.
10. Кирсанов А. А. К вопросу о социальных психолого-педагогических основах индивидуализации и дифференциации учебной деятельности школьников / А. А. Кирсанов // Воспитание познавательной активности школьников. – Казань, 1975. – С. 112–162.
11. Пінська О. Л. Диференціація самостійної роботи студентів як психолого-педагогічна проблема / О. Л. Пінська // Матеріали міжнародної науково-технічної конференції «Сталий розвиток промисловості та суспільства», (Кривий Ріг, 22 –25 травня 2013р.) ; в 2-х томах. – Кривий Ріг : Копіювальний центр КПІ ДВНЗ «КНУ», 2013. – Т. 2. – С. 81–84.
12. Словарь иностранных слов. – [9-е изд., испр.]. – М. : Рус. язык, 1982. – 608 с.
13. Туркот Т. И. Индивидуально-дифференцированный подход к учащимся при систематическом повторении курса физики (Х–ХI кл.) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Туркот Тетяна Іванівна. – К., 1992. – 219 с.
14. Федоровский К. Т. Индивидуальный подход к учащимся в советской школе / К. Т. Федоровский // Сов. Педагогіка. – 1937. – No3. – С. 117–132.
15. Фіногєєва Т. Є. Організація самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін : дис.... канд. пед. наук : 13.00.09 / Фіногєєва Тетяна Євгенівна. – Луганськ, 2011. – 334 с.
16. Хлебникова И. В. Об индивидуальном подходе в обучении и воспитании и современность / И. В. Хлебникова, Б. Г. Ананьев // Психолого-педагогическое обеспечение учебного процесса. – М. , 1987. – С. 151–156.
17. Чередов И. М. О дифференцированном обучении на уроках / И. М. Чередов. – Омск : Зап. Сиб. кн. изд-во, 1973. – 155 с. 18. Ярошенко О. Г. Порівняльний аналіз стилів навчання студентів різних спеціальностей / О. Г. Ярошенко, Т. М. Деркач //
Педагогіка і психологія. – 2012. – No1. – С. 43–47.
19. Hoffmann K.–I. Möglichkeiten der didaktischen Differenzierung im Physikunterricht // Physik in der schule. – 1978. – No7–8. –
S. 311–317.
2. Александров П. Индивидуализация обучения / П. Александров // Народна просвета. – 1975. – No 6. – С. 65–73.
3. Бабанский Ю. К. Методика преподавания физики в средней школе. Общетеоретические вопросы : учеб.-метод. пособ. для студ. пед. ин-тов / Ю. К. Бабанский. – М. : Просвещение, 1968. – 199 с.
4. Галузинский В. М. Индивидуальный подход в воспитании учащихся / В. М. Галузинский. – К. : Рад. школа, 1982. – 132 с.
5. Гуревич К. М. Индивидуально-психологические особенности учащихся / К. М. Гуревич. – М. : Знание, 1988. – 80 с.
6. Дистервег А. Руководство к образованию немецких учителей / А. Дистервег // Хрестоматия по истории зарубежной педагогики / сост.: А. И. Пискунов. – [2-е изд. перераб.]. – М. : Просвещение, 1971. – С. 385 –444.
7. Дорохіна І. В. Дидактичні засади формування індивідуально-особистісного стилю пізнавальної діяльності студентів
вищих педагогічних навчальних закладів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.09 «Теорія навчання» / Дорохіна Ірина Василівна. – Кривий Ріг, 2012. – 21 с.
8. Квинтиллиан М. Ф. О воспитании оратора // Хрестоматия по истории зарубежной педагогики / сост.: А. И. Пискунов. – [2-е изд., перераб.]. – М. : Просвещение, 1971. – С. 39–45.
9. Кирсанов А. А. Индивидуализация учебной деятельности как педагогическая проблема / А. А. Кирсанов. – Казань : Изд-во Казан. ун-та, 1988. – 224 с.
10. Кирсанов А. А. К вопросу о социальных психолого-педагогических основах индивидуализации и дифференциации учебной деятельности школьников / А. А. Кирсанов // Воспитание познавательной активности школьников. – Казань, 1975. – С. 112–162.
11. Пінська О. Л. Диференціація самостійної роботи студентів як психолого-педагогічна проблема / О. Л. Пінська // Матеріали міжнародної науково-технічної конференції «Сталий розвиток промисловості та суспільства», (Кривий Ріг, 22 –25 травня 2013р.) ; в 2-х томах. – Кривий Ріг : Копіювальний центр КПІ ДВНЗ «КНУ», 2013. – Т. 2. – С. 81–84.
12. Словарь иностранных слов. – [9-е изд., испр.]. – М. : Рус. язык, 1982. – 608 с.
13. Туркот Т. И. Индивидуально-дифференцированный подход к учащимся при систематическом повторении курса физики (Х–ХI кл.) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Туркот Тетяна Іванівна. – К., 1992. – 219 с.
14. Федоровский К. Т. Индивидуальный подход к учащимся в советской школе / К. Т. Федоровский // Сов. Педагогіка. – 1937. – No3. – С. 117–132.
15. Фіногєєва Т. Є. Організація самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін : дис.... канд. пед. наук : 13.00.09 / Фіногєєва Тетяна Євгенівна. – Луганськ, 2011. – 334 с.
16. Хлебникова И. В. Об индивидуальном подходе в обучении и воспитании и современность / И. В. Хлебникова, Б. Г. Ананьев // Психолого-педагогическое обеспечение учебного процесса. – М. , 1987. – С. 151–156.
17. Чередов И. М. О дифференцированном обучении на уроках / И. М. Чередов. – Омск : Зап. Сиб. кн. изд-во, 1973. – 155 с. 18. Ярошенко О. Г. Порівняльний аналіз стилів навчання студентів різних спеціальностей / О. Г. Ярошенко, Т. М. Деркач //
Педагогіка і психологія. – 2012. – No1. – С. 43–47.
19. Hoffmann K.–I. Möglichkeiten der didaktischen Differenzierung im Physikunterricht // Physik in der schule. – 1978. – No7–8. –
S. 311–317.
Downloads
Опубліковано
21-11-2013
Як цитувати
Бугра, А. (2013). Індивідуалізація самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів як актуальна дидактична проблема. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 33–38. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3023
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Аліна Бугра
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.