Особливості використання проектної технології на уроках англійської мови у початкових класах
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3045Ключові слова:
проектна технологія, учень початкової школи, освітній процес з англійської мови в початковій школі, презентація проектуАнотація
Пінчук І .О. Особливості використання проектної технології на уроках англійської мови у початкових класах.
У статті схарактеризовано сутність і процедуру використання проектів у процесі навчання англійської мови учнів початкової школи, розглянуто вимоги та завдання проектної технології в початковій школі. Описано особливості основних етапів роботи і підкреслено значення проектної технології.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 110
/ PDF downloads: 122
Посилання
1. Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Наук. ред. укр. видання доктор пед.. наук, проф. С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.
2. Мармза О. І. Проектний підхід до управління навчальним закладом / О. І. Мармза – Х. : Вид. гр. «Основа», 2003. – 80 с.
3. Освітні технології: [навч.-метод. посіб.] / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.; за заг. ред. О. М. Пєхоти. – Київ : А.С.К., 2002. – 255 с.
4. Цимбал О. М. Проектні технології. Методика застосування в школі: матеріали тренінгу Літнього семінару «Партнери в освіті», 27 червня – 4 липня 2004 р. / О. М. Цимбал // Демократична школа: шлях до формування громадянського суспільства в Україні. – Горлівка, 2004.
5. Цимбал О. Учнівські проекти – Ефективний засіб навчання громадянській освіті / О. М. Цимбал // Права людини – громадянська освіта: Бюлетень Харківської правозах. Групи. – 2006. – No18 (418). – С. 4–6.
6. Цимбал О. М. Проектна технологія, критичне мислення і громадянська освіта в процесі вивчення англійської мови. Початкова школа / О. М. Цимбал, О. В. Тягло, П. В. Цимбал. – Х. : Вид. група «Основа», 2008. – 109, (3) с. – (Б-ка журн. «Англійська мова та література»; Вип. 4 (64)).
2. Мармза О. І. Проектний підхід до управління навчальним закладом / О. І. Мармза – Х. : Вид. гр. «Основа», 2003. – 80 с.
3. Освітні технології: [навч.-метод. посіб.] / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.; за заг. ред. О. М. Пєхоти. – Київ : А.С.К., 2002. – 255 с.
4. Цимбал О. М. Проектні технології. Методика застосування в школі: матеріали тренінгу Літнього семінару «Партнери в освіті», 27 червня – 4 липня 2004 р. / О. М. Цимбал // Демократична школа: шлях до формування громадянського суспільства в Україні. – Горлівка, 2004.
5. Цимбал О. Учнівські проекти – Ефективний засіб навчання громадянській освіті / О. М. Цимбал // Права людини – громадянська освіта: Бюлетень Харківської правозах. Групи. – 2006. – No18 (418). – С. 4–6.
6. Цимбал О. М. Проектна технологія, критичне мислення і громадянська освіта в процесі вивчення англійської мови. Початкова школа / О. М. Цимбал, О. В. Тягло, П. В. Цимбал. – Х. : Вид. група «Основа», 2008. – 109, (3) с. – (Б-ка журн. «Англійська мова та література»; Вип. 4 (64)).
Downloads
Опубліковано
21-11-2013
Як цитувати
Пінчук, І. (2013). Особливості використання проектної технології на уроках англійської мови у початкових класах. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 144–149. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3045
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Ірина Пінчук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.