Електронний підручник як об’єкт теоретичного аналізу в лінгвістиці та лінгводидактиці вищої школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3056Ключові слова:
Болонський процес, інформаційне суспільство, електронний підручник, гіпертекст, мультимедіаАнотація
Захарчук-Дуке О. О. Електронний підручник як об’єкт теоретичного аналізу в лінгвістиці та лінгводидактиці вищої школи.
У статті проаналізовано різні формулювання поняття «електронний підручник», висвітлено переваги електронного підручника порівняно з лінійним, обґрунтовано доцільність роботи студентів з електронним підручником на заняттях у вищій школі в умовах Болонського процесу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 97
/ PDF downloads: 92
Посилання
1. Балыкина Е. Н. Подходы к проектированию компьютерных тестов учебных достижений по историческим дисциплинам [Текст] / Е. Н. Балыкина // Информационное обеспечение исторического образования: сб. ст.; под. ред. В. Н. Сидорцова,
А. Н. Нечухрина, Е. Н. Балыкиной. – Вып. 3. – Мн. – Гродно, 2003. – С. 67–75.
2. Бугайчук К. Л. Інформаційні технології і засоби навчання. 2011. No2 (22).
3. Вєлієва А. Ш. Електронний підручник: можливості та перспективи [Електронний ресурс] / А. Ш. Вєлиєва, Е. Р. Сулеманова // Материалы V Международной научно-практической конференции «Наука в информационном пространстве» (30–31 октября
2009 г.).
4. Данильчук Е. В. Електронный учебник: новое качество обучения // Современный вузовский учебник: проблемы и решения : сборник материалов межвузовского «круглого стола» 19 декабря 2000г. – Волгоград, 2001г. – (С. 59–62);
5. Коджаспирова Г. М. Словарь по педагогике / Г. М. Коджаспирова, А. Ю. Коджаспиров. – М. : ИКЦ «МарТ»; Ростов н/Д: Издательский центр «МарТ», 2005. – 448 с.
6. Кононець Н. В. Аспекти педагогічної майстерності викладача: розробка електронних підручників / Н. В. Кононець // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. – 2009. – No 6.
7. Кремень В. Г. Вища освіта України і Болонський процес: навч. посіб. / За ред. В. Г. Кременя. Авторський колектив: М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, В. Д. Шинкарук, В. В. Грубінко, І. І. Бабин. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2004. – 384 с.
8. Раджа Рай Сингх. Образование в условиях миняющегося мира // Перспективы. Вопроссы образования. 1993. No1.
9. Родин А. Ф. Электронный вузовский учебник: плюсы и минусы // Современный вузовский учебник: проблемы и решения :
сборник материалов межвузовского «круглого стола» 19 декабря 2000 г. – Волгоград, 2001. – С. 71–73.
10. Точиліна Т. М. Науково-теоретичні засади створення навчально-методичного комплексу з курсу загальної фізики для вищих технічних навчальних закладів / Т. М. Точиліна. – К., 2006. – 220 с.
А. Н. Нечухрина, Е. Н. Балыкиной. – Вып. 3. – Мн. – Гродно, 2003. – С. 67–75.
2. Бугайчук К. Л. Інформаційні технології і засоби навчання. 2011. No2 (22).
3. Вєлієва А. Ш. Електронний підручник: можливості та перспективи [Електронний ресурс] / А. Ш. Вєлиєва, Е. Р. Сулеманова // Материалы V Международной научно-практической конференции «Наука в информационном пространстве» (30–31 октября
2009 г.).
4. Данильчук Е. В. Електронный учебник: новое качество обучения // Современный вузовский учебник: проблемы и решения : сборник материалов межвузовского «круглого стола» 19 декабря 2000г. – Волгоград, 2001г. – (С. 59–62);
5. Коджаспирова Г. М. Словарь по педагогике / Г. М. Коджаспирова, А. Ю. Коджаспиров. – М. : ИКЦ «МарТ»; Ростов н/Д: Издательский центр «МарТ», 2005. – 448 с.
6. Кононець Н. В. Аспекти педагогічної майстерності викладача: розробка електронних підручників / Н. В. Кононець // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. – 2009. – No 6.
7. Кремень В. Г. Вища освіта України і Болонський процес: навч. посіб. / За ред. В. Г. Кременя. Авторський колектив: М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, В. Д. Шинкарук, В. В. Грубінко, І. І. Бабин. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2004. – 384 с.
8. Раджа Рай Сингх. Образование в условиях миняющегося мира // Перспективы. Вопроссы образования. 1993. No1.
9. Родин А. Ф. Электронный вузовский учебник: плюсы и минусы // Современный вузовский учебник: проблемы и решения :
сборник материалов межвузовского «круглого стола» 19 декабря 2000 г. – Волгоград, 2001. – С. 71–73.
10. Точиліна Т. М. Науково-теоретичні засади створення навчально-методичного комплексу з курсу загальної фізики для вищих технічних навчальних закладів / Т. М. Точиліна. – К., 2006. – 220 с.
Downloads
Опубліковано
21-11-2013
Як цитувати
Захарчук-Дуке, О. (2013). Електронний підручник як об’єкт теоретичного аналізу в лінгвістиці та лінгводидактиці вищої школи. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 203–207. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3056
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Ольга Захарчук-Дуке
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.