Навчання «за профілем»: українська шкільна освіта в пошуку нової моделі

Автор(и)

  • Олександр Сахновський

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3064

Ключові слова:

профільне навчання, організація, школа, освіта, індивідуалізація, самовизначення, компетентність

Анотація

Сахновський О. Є. Навчання «за профілем»: українська шкільна освіта в пошуку нової моделі.

Автор висвітлює актуальні питання впровадження профільного навчання в сучасній українській школі. Розкриваються пріоритетні напрямки його організації в умовах трансформації традиційного освітнього середовища. Відзначено, що профілізація є структурною перебудовою, яка стосується сукупності важливих складників шкільного життя і, стимулюючи певні позитивні процеси в освіті, посідає своє місце в її різнорівневій системі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 114 / PDF downloads: 106

Посилання

1. Галушкина М. Обновление канона / М. Галушкина, Т. Гурова, Д. Денисова // Відкритий урок. Плеяди. – 2007. – No 9–10. – С. 63–71.
2. Гендина Н. И. Образование для общества знаний и проблемы формирования информационной культуры личности [Електронний ресурс] / Н. И. Гендина // Кемерово : НИИ информационных технологий социальной сферы Кемеровского государственного университета культуры и искусств, 2004. – Режим доступу: http: // www.gpntb.ru/win /inter-events/crimea2006/eng/disk/206.pdf.
3. Клепко С. Ф. Філософія освіти в європейському контексті [Електронний ресурс] / С. Ф. Клепко – Полтава: ПОІППО, 2006. – 328 с. – Режим оступу: www.experts.in.ua/baza/doc/ download/klepko2.pdf.
4. Концепція профільного навчання в старшій школі, затверджена наказом МОН України від 11 вересня 2009 р. No 854 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: //www.osvita.ua/legislation/Ser_osv/4827.
5. Котова О. В. Теоретичний аспект упровадження профільного навчання в сучасну освіту [Електронний ресурс] / О. В. Котова. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/ Soc_Gum/ Nvmdpu/2011_7/7/11.pdf.
6. Лов’янова І. Профільна школа: історичний досвід та сучасні проблеми [Електронний ресурс] / І. Лов’янова. – Режим доступу: http: // www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Gvpkhdpi/2012_24/192_197.pdf.
7. Писарева С. А. Профильное обучение как фактор обеспечения доступности образования: российское видение / С. А. Писарева. – СПб : Изд-во РГПУ им. А. И. Герцена, 2006. – 118 с.
8. Пометун О. Перехід до профільної школи: більше запитань, ніж відповідей / О. Пометун // Історія в школах України. – 2009. – No 3. – С. 5–9.
9. Терно С. Актуальні проблеми зовнішнього незалежного оцінювання та сучасної тестології / С. Терно // Історія в школах України. – 2009. – No 4. – С. 9–13.
10. Фрумин И. Организация образовательного процесса как содержание образования / И. Фрумин // Відкритий урок. Плеяди. – 2008. – No 1–2. – С. 42–49.

Downloads

Опубліковано

21-11-2013

Як цитувати

Сахновський, О. (2013). Навчання «за профілем»: українська шкільна освіта в пошуку нової моделі. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 243–248. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3064

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти