Емоційна культура вчителя в контексті вокально-хорової установки

Автор(и)

  • Тетяна Фурдак

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3068

Ключові слова:

емоційна культура, хоровий колектив, учитель-диригент, функції емоцій, вокально-хорова установка

Анотація

Фурдак Т. Д. Емоційна культура вчителя в контексті вокально-хорової установки.

У статті здійснено аналіз психологічної, педагогічної, музикознавчої літератури, запропоновано класифікацію найважливіших типів емоцій, розглянуто важливість розвитку емоційної культури диригента, вчителя музики загальноосвітньої школи у контексті реалізації вокально-хорової установки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 83 / PDF downloads: 79

Посилання

1. Доронюк В. Методика викладання диригування. – Івано-Франківськ, 2005. – С. 32–42.
2. Дистервег А. Руководство к образованию немецких учителей /Адольф Дистервег: Избр. пед. соч. – М. : Учпедгиз, 1956. – 374 с. 3. Коменский Я. А. Сочинения: пер. с чешск. и лат. / Ян Амос Коменский. – М. : Наука, 1997. – 476 с.
4. Рудницька О. П. Формування музичного сприйняття в системі розвитку педагогічної культури майбутнього вчителя: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня док. пед. наук: 13.00.01 «Теорія та історія педагогіки» / О. П. Рудницька. – К., 1994. – 42 с.
5. Узнадзе Д. Н. Психология установки /Дмитрий Николаевич Узнадзе. – СПб. : Питер, 2001. – 416 с.
6. Холопова В. Н. Музыка как вид искусства: [учебное пособие] / Валентина Николаевна Холопова. – СПб. : Лань, 2000. – 320 с.

Downloads

Опубліковано

21-11-2013

Як цитувати

Фурдак, Т. (2013). Емоційна культура вчителя в контексті вокально-хорової установки. Educational Dimension, 39, 263–267. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3068

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти