Проблема народного вчителя у творчій спадщині М. Грінченко

Автор(и)

  • Михайло Лашко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3080

Ключові слова:

народний учитель, школа, учні, творча спадщина, Марія Грінченко

Анотація

Лашко М. В. Проблема народного вчителя у творчій спадщині М. Грінченко

У статті на основі аналізу маловідомих творів української просвітниці й педагога М. Грінченко (1863–1928) охарактеризовано її ідеї щодо народного вчителя, розглянуто вимоги до його особистості та виокремлено низку питань, які хвилювали діячку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 83 / PDF downloads: 80

Посилання

1. Березівська Л. Освітньо-виховна діяльність київських просвітницьких товариств (друга половина ХІХ – поч. ХХ ст.) / Л. Березівська. – К. : Молодь. – 1999. – 192 с.
2. Грінченко М. Колись і тепер / М. Грінченко // ІР НБУ ім. В. Вернадського НАН України, ф. І, спр.32547, 14 арк.
3. Грінченко М. Про заборону викладання української мови в школі / М. Грінченко // ІР НБУВ, ф. І, спр.32571, 14 арк.
4. Державна національна програма «Освіта» («Україна ХХІ століття») // Освіта. – 1993. – No 44 – 46. – С. 1–13.
5. Думанська М. Організаційно-видавничі та редакторські аспекти діяльності Марії Грінченко : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій / М. Думанська. – Запоріжжя, 2010. – 18 с.
6. Загірня М. Спогади / М. Загірня; упоряд., передм., прим. Л. Л. Неживої – Луганськ: Шлях, 1999. – 160 с.
7. Закон України про внесення змін і доповнень до закону Української РСР «Про освіту». – К. : ГЕНЕЗА, 1996. – 36 с.
8. Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті. – К. : Шкіл. світ, 2001. – 23 с.
9. Нежива Л. Марія Загірня : літер. портрет / Л. Нежива. – Луганськ : Знання, 2003. – 170 с.

Downloads

Опубліковано

21-11-2013

Як цитувати

Лашко, М. (2013). Проблема народного вчителя у творчій спадщині М. Грінченко. Educational Dimension, 39, 326–331. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3080

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек