Робочий зошит як дидактичний засіб підготовки майбутніх учителів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3119Ключові слова:
самостійна робота студентів, робочий зошит, освітній процесАнотація
Прокоф’єва М. Ю. Робочий зошит як дидактичний засіб підготовки майбутніх учителів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів.
У статті розглядається робочий зошит як важливий предметно-знаковий засіб навчання, що отримав загальне визнання у викладачів і студентів. Навчальна діяльність у ньому спеціально конструюється і відбивається в певній логіці. Використання робочого зошита полегшує педагогові планування заняття, дозволяє поєднувати усну і письмову роботу, позбавляє студентів від великого обсягу механічної роботи, а також сприяє індивідуалізації процесу навчання.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Васютіна Т. М. Можливості робочого зошита на друкованій основі у вивченні студентами «Методики викладання курсу «Я і Україна» / Т. М. Васютіна // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. – 2008. – Вип. 8. – С. 21–25.
3. Прокоф’єва М. Ю. Індивідуалізація та диференціація навчання молодших школярів: [навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів] / М. Ю. Прокоф’єва. – Сімферополь: Таврида, 2013. – 224 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Марина Юріївна Прокоф’єва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.