Інтерактивні технології як засіб формування граматичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов

Автор(и)

  • Вікторія Володимирівна Ревенко Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3121

Ключові слова:

інтерактивні технології, інтерактивні методи, граматична компетенці

Анотація

Ревенко В. В. Інтерактивні технології як засіб формування граматичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов.

У статті розглянуто можливості інтерактивних технологій як засобу формування граматичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов. Автором наводяться приклади використання деяких інтерактивних методів на заняттях з практичної граматики англійської мови.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 112 / PDF downloads: 102

Біографія автора

Вікторія Володимирівна Ревенко, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат педагогінчих наук, старший викладач

Посилання

1. Вовк О. І. Формування англомовної граматичної компетенції у майбутніх учителів в умовах інтенсивного навчання: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання: германські мови» / О. І. Вовк. – К., 2008. – 19 с.
2. Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: [підручник] / [О. Б. Бігич, Н. О. Бражник, С. В. Гапонова та ін.]; під керівн. С. Ю. Ніколаєвої. – [2-е вид.]. – К. : Ленвіт, 2002. – 328 с.
3. Методика формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції: Курс лекцій: [навч.-метод. посіб. для студ.] / Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін. / за ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2010. – 332 с.
4. Seymour D. 700 classroom activities / David Seymour & Maria Popova. – Macmillan education, 2003. – 154 p. 5. Evans V. Round-Up / Virginia Evans. – Longman, 2009. – 209 p.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Ревенко, В. В. (2013). Інтерактивні технології як засіб формування граматичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 90–93. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3121

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи