Теоретичні аспекти професійної компетентності майбутнього вчителя

Автор(и)

  • Люба Йосипівна Скалич Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3179

Ключові слова:

компетентнісний підхід, компетентність, компетенція, професійна компетентність, компетентнісно зорієнтований підхід

Анотація

Скалич Л. Й. Теоретичні аспекти професійної компетентності майбутнього вчителя.

У статті розкриваються загальні підходи до визначення поняття «компетентність» та «компетентнісний підхід» на сучасному етапі розвитку освіти в Україні, аналізуються проблеми підготовки вчителя до реалізації цього підходу в навчанні учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 94 / PDF downloads: 88

Біографія автора

Люба Йосипівна Скалич, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Бібік Н. М. Компетентнісний підхід: рефлексивний аналіз застосування / Н. М. Бібік. – К. : К. І. С., 2004. – С. 47–53.
2. Боголюбов Л. П. Базовые социальные компетенции в курсе обществоведения // Боголюбов Л. П. Преподавание истории и обществоведения в школе. – 2002. – No9. – С. 22–24.
3. Вашуленко М. С. Державний освітній стандарт з української мови (початкова ланка) / М. С. Вашуленко // Початкова школа. – 1997. – No3. – С. 44.
4. Декларація принципів толерантності // Національна комісія України у справах ЮНЕСКО. – К.,1995. – 14 с.
5. Зеер Э. Ф. Компетентностный подход к образованию / Э. Ф. Зеер // http: //www urorao.ru.
6. Кремень В. Г. Освіта і наука визначають авторитет держави / В. Г. Кремень // Історія в школах України. – 2002. – С. 2–4.
7. Овчарук О. В. Компетентності як ключ до оновлення змісту освіти / О. В. Овчарук // Стратегія реформування освіти в Україні: Рекомендації з освітньої політики. – К. : «К. І. С.», 2003. – 296 с.
8. Пометун О. І. Формування громадянської компетентності: погляд з позиції сучасної педагогічної науки / О. І. Пометун //Вісник програм шкільних обмінів. – 2005. – No 23. – С. 18. 9. Савченко О. Я. Удосконалення професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів / О. Я. Савченко // Початкова школа. – 2001. – No7. – С. 3.
10. Словник іншомовних слів. – К. : Довіра, УНВЦ «Рідна мова», 2000. – 101 с.
11. Хуторской А. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А. Хуторской // Народное образование. – 2003. – No 2. – С. 58–64.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Скалич, Л. Й. (2013). Теоретичні аспекти професійної компетентності майбутнього вчителя. Educational Dimension, 38, 102–105. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3179

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи