Дидактичні можливості використання вправ лінгвокраїнознавчого характеру на уроках російської мови

Автор(и)

  • Ольга Борисівна Каневська Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3187

Ключові слова:

соціокультурна лінія програми з російської мови, лінгвокраїнознавство, лінгвокультурологія, уроки російської мови

Анотація

Каневська О. Б. Дидактичні можливості використання вправ лінгвокраїнознавчого характеру на уроках російської мови.

У статті схарактеризовано соціокультурну лінію шкільних програм із російської мови; на конкретних прикладах продемонстровано дидактичні можливості використання вправ лінгвокраїнознавчого характеру на уроках російської мови.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 105 / PDF downloads: 100

Біографія автора

Ольга Борисівна Каневська, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Верещагин Е. М. Язык и культура. Лингвострановедение в преподавании русского языка как иностранного / Е. М. Верещагин, В. Г. Костомаров. – М. : Русский язык, 1990. – 248 с. 2. Культорология / под ред. Н. Г. Багдасарьян. – М. : Высш. школа, 1998. – 511 с.
3. Программа для общеобразовательных учебных заведений с русским языком обучения. 5–12 классы / Н. Г. Озерова, Г. А. Михайловская, Л. В. Давидюк, В. И. Статикова, Е. И. Быкова. – Черновцы: Издательский дом «Букрек», 2005. – 156 с.
4. Юмаева Л. А. О формировании речевых навыков учащихся / Л. А. Юмаева // Русский язык в школе. – 1989. – No1. – С. 15–19.

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Каневська, О. Б. (2013). Дидактичні можливості використання вправ лінгвокраїнознавчого характеру на уроках російської мови. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 130–133. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3187

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи