Використання електронних навчальних посібників на уроках природознавства в початковій школі

Автор(и)

  • Людмила Петрівна Лисогор Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3189

Ключові слова:

електронний навчальний посібник, індивідуалізація, компетентнісний підхід

Анотація

Лисогор Л. П. Використання електронних навчальних посібників на уроках природознавства в початковій школі.

У статті аналізуються визначення поняття «електронний навчальний посібник». Розглядаються методичні, дидактичні аспекти використання електронних навчальних посібників у навчальному процесі початкової школи, розкриваються переваги електронного засобу порівняно з традиційним друкованим підручником.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 102 / PDF downloads: 81

Біографія автора

Людмила Петрівна Лисогор, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

асистент

Посилання

1. Агеев В. Н. Электронние издания учебного назначения. Концепции, создание, использование: [учеб. пособ.] / В. Н. Агеев, Ю. Г. Древс. – М.: МГУП, 2003. – 236 с.
2. Бейлинсон В. Г. Характеристика, подготовка, конструирование учебных изданий / В. Г. Бейлинсон. – М.: Арсенал образования, 2006. – 286 с.
3. Беспалько В. П. Теория учебника: Дидактический аспект / В. П. Беспалько. – М. : Педагогика, 2008. – 160 с.
4. Воронина Т. П. Образование в эпоху новых информационных технологий / Т. П. Воронина, В. П. Кашицин, О. П. Молчанова. – М. : Информатика, 1995. –220 с.
5. Зуев Д. Д. Школьный учебник / Д. Д. Зуев. – М. : Педагогика, 1999. – 240 с.
6. Краевский В. В. Дидактические основания определения содержания учебника / В. В. Краевский, И. Я. Лернер // Проблемы школьного учебника. – Вып. 8. – М. : Просвещение, 2003. – 305 с.
7. Крук Б. И. Электронный учебник как средство субъектно-объектного инфовзаимодействия в процессе обучения: проблемы инфовзаимодействия / Б. И. Крук, О. Б. Журавлева, И. В. Калачев. – Новосибирск. – Вып. 2. – 2000. –189 с.
8. Лернер И. Я. Методологические проблемы дидактической теории построения учебника / Каким быть учебнику: Дидактические принципы построения / И. Я. Лернер. – Ч. 1. – М. : Просвещение, 1999. – 197 с.
9. Носкова Т. Н. Аудиовизуальные технологии в образовании / Т. Н. Носкова. – СПб. : СПбГУ– КиТ, 2004.– 99 с.
10. Родин В. П. Создание электронного учебника: концепция и способ реализации: [учеб. издание] / В. П. Родин. – М. : Венец, 2008. – 31 с.
11. Тоискин В. С. Теоретические основы разработки электронных образовательных изданий (антропологический подход): [учеб. пособ.] / В. С. Тоискин, В. В. Красильников. – Ставрополь : СГПИ, 2010. – 108 с.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Лисогор, Л. П. (2013). Використання електронних навчальних посібників на уроках природознавства в початковій школі. Educational Dimension, 38, 137–140. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3189

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи