Формування основ екологічної культури учнів середніх класів у процесі вивчення природознавства

Автор(и)

  • Марина Вікторівна Хроленко Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3194

Ключові слова:

екологічне виховання, екологічна культура, ігрова діяльність, екологічна дидактична гра

Анотація

Хроленко М. В. Формування основ екологічної культури учнів середніх класів у процесі вивчення природознавства.

Стаття присвячена актуальній проблемі формування екологічної культури учнів 5-го класу засобами дидактичної гри. У статті розкрито значення екологічних дидактичних ігор у формуванні екокультури особистості, розроблено критерії добору навчального екологічного матеріалу, запропоновано типологію таких ігор та наведені приклади їх використання.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 94 / PDF downloads: 109

Біографія автора

Марина Вікторівна Хроленко, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Алексюк А.М. Загальні методи навчання в школі / А. М. Алексюк. – К. : Академвидав, 2004 – 352 с.
2. Крисак А. Екологічне виховання молоді / А. Крисак // Біологія. – 2009. – No 16.– С. 44–50.
3. Павелків Р. В. Загальна психологія / Р. В. Павелків. – К.: Кондор, 2009. – 576 с.
4. Пруцакова О. Л. Формування основ екологічної культури учнів 5–8-х класів засобами дидактичної гри: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.07 «Теорія і методика виховання» / О. Л. Пруцакова. – К., 2002. – 20 с.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Хроленко, М. В. (2013). Формування основ екологічної культури учнів середніх класів у процесі вивчення природознавства. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 158–162. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3194

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи