Розвиток нестандартного мислення школярів через розв’язування функціональних рівнянь
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3195Ключові слова:
функціональне рівняння, творче мислення, нестандартне мисленняАнотація
Чашечникова О. С., Панченко Т. І. Розвиток нестандартного мислення школярів через розв’язування функціональних рівнянь.
Стаття присвячена теоретико-методичній проблемі формування та розвитку творчого мислення учнів в умовах диференційованого навчання математики. На основі аналізу розв’язування функціональних рівнянь продемонстровано можливості впливу їх виконання на розвиток нестандартного мислення учнів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 106
/ PDF downloads: 115
Посилання
1. Вороний О. М. Готуємось до олімпіад з математики / О. М. Вороний. – Х. : Основа, 2008. – 255 с.
2. Зарубежные математические олимпиады / Конягин С. В., Тоноян Г.А., Шарыгин И.Ф. и др.; под ред. И. Н. Сергеева. – М.: Наука. Гл. ред. физ-мат. лит., 1987. – 416 с.
3. Лихтарников Л. М. Элементарное введение в функциональные уравнения / Л. М. Лихтарников. – СПб.: Лань, 1997. – 160 с.
4. Обласні математичні олімпіади / Конет І. М., Паньков В., Радченко В. М., Теплинський Ю. В. – Кам’янець-Подільський: Абетка, 2000. – 304 с
5. Психологическая диагностика детей и подростков. [учеб. пос. для студ.] М. К. Акимова, Г. А. Берулава, Е. М. Борисова, и др. / под ред. К. М. Гуревича и Е. М. Борисовой. – М. : Межд. пер. академия, 1995. – 360 с.
6. Чашечникова О. С. Система компонентів творчого мислення, що можуть діагностуватися в процесі навчання математики / О. С. Чашечникова // Дидактика математики : проблеми і дослідження : міжнародний збірник наукових робіт. – Вип. 22. – Донецьк : Фірма ТЕАН, 2004. – С. 81–87.
7. Чашечникова О. С. Теоретико-методичні основи формування і розвитку творчого мислення учнів в умовах диференційованого навчання математики / О. С. Чашечникова : дис. ... докт. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання (математика)». – Сум ДПУ ім. А. С. Макаренка. – Суми, 2011. – 558 с.
2. Зарубежные математические олимпиады / Конягин С. В., Тоноян Г.А., Шарыгин И.Ф. и др.; под ред. И. Н. Сергеева. – М.: Наука. Гл. ред. физ-мат. лит., 1987. – 416 с.
3. Лихтарников Л. М. Элементарное введение в функциональные уравнения / Л. М. Лихтарников. – СПб.: Лань, 1997. – 160 с.
4. Обласні математичні олімпіади / Конет І. М., Паньков В., Радченко В. М., Теплинський Ю. В. – Кам’янець-Подільський: Абетка, 2000. – 304 с
5. Психологическая диагностика детей и подростков. [учеб. пос. для студ.] М. К. Акимова, Г. А. Берулава, Е. М. Борисова, и др. / под ред. К. М. Гуревича и Е. М. Борисовой. – М. : Межд. пер. академия, 1995. – 360 с.
6. Чашечникова О. С. Система компонентів творчого мислення, що можуть діагностуватися в процесі навчання математики / О. С. Чашечникова // Дидактика математики : проблеми і дослідження : міжнародний збірник наукових робіт. – Вип. 22. – Донецьк : Фірма ТЕАН, 2004. – С. 81–87.
7. Чашечникова О. С. Теоретико-методичні основи формування і розвитку творчого мислення учнів в умовах диференційованого навчання математики / О. С. Чашечникова : дис. ... докт. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання (математика)». – Сум ДПУ ім. А. С. Макаренка. – Суми, 2011. – 558 с.
Downloads
Опубліковано
16-05-2013
Як цитувати
Чашечникова, О. С., & Панченко, Т. І. (2013). Розвиток нестандартного мислення школярів через розв’язування функціональних рівнянь. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 162–166. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3195
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Ольга Серафимівна Чашечникова, Тетяна Іванівна Панченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.