Розвиток нестандартного мислення школярів через розв’язування функціональних рівнянь
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3195Ключові слова:
функціональне рівняння, творче мислення, нестандартне мисленняАнотація
Чашечникова О. С., Панченко Т. І. Розвиток нестандартного мислення школярів через розв’язування функціональних рівнянь.
Стаття присвячена теоретико-методичній проблемі формування та розвитку творчого мислення учнів в умовах диференційованого навчання математики. На основі аналізу розв’язування функціональних рівнянь продемонстровано можливості впливу їх виконання на розвиток нестандартного мислення учнів.
Завантаження
Metrics
PDF views
121
Abstract views: 113
/ PDF downloads: 121
Посилання
1. Вороний О. М. Готуємось до олімпіад з математики / О. М. Вороний. – Х. : Основа, 2008. – 255 с.
2. Зарубежные математические олимпиады / Конягин С. В., Тоноян Г.А., Шарыгин И.Ф. и др.; под ред. И. Н. Сергеева. – М.: Наука. Гл. ред. физ-мат. лит., 1987. – 416 с.
3. Лихтарников Л. М. Элементарное введение в функциональные уравнения / Л. М. Лихтарников. – СПб.: Лань, 1997. – 160 с.
4. Обласні математичні олімпіади / Конет І. М., Паньков В., Радченко В. М., Теплинський Ю. В. – Кам’янець-Подільський: Абетка, 2000. – 304 с
5. Психологическая диагностика детей и подростков. [учеб. пос. для студ.] М. К. Акимова, Г. А. Берулава, Е. М. Борисова, и др. / под ред. К. М. Гуревича и Е. М. Борисовой. – М. : Межд. пер. академия, 1995. – 360 с.
6. Чашечникова О. С. Система компонентів творчого мислення, що можуть діагностуватися в процесі навчання математики / О. С. Чашечникова // Дидактика математики : проблеми і дослідження : міжнародний збірник наукових робіт. – Вип. 22. – Донецьк : Фірма ТЕАН, 2004. – С. 81–87.
7. Чашечникова О. С. Теоретико-методичні основи формування і розвитку творчого мислення учнів в умовах диференційованого навчання математики / О. С. Чашечникова : дис. ... докт. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання (математика)». – Сум ДПУ ім. А. С. Макаренка. – Суми, 2011. – 558 с.
2. Зарубежные математические олимпиады / Конягин С. В., Тоноян Г.А., Шарыгин И.Ф. и др.; под ред. И. Н. Сергеева. – М.: Наука. Гл. ред. физ-мат. лит., 1987. – 416 с.
3. Лихтарников Л. М. Элементарное введение в функциональные уравнения / Л. М. Лихтарников. – СПб.: Лань, 1997. – 160 с.
4. Обласні математичні олімпіади / Конет І. М., Паньков В., Радченко В. М., Теплинський Ю. В. – Кам’янець-Подільський: Абетка, 2000. – 304 с
5. Психологическая диагностика детей и подростков. [учеб. пос. для студ.] М. К. Акимова, Г. А. Берулава, Е. М. Борисова, и др. / под ред. К. М. Гуревича и Е. М. Борисовой. – М. : Межд. пер. академия, 1995. – 360 с.
6. Чашечникова О. С. Система компонентів творчого мислення, що можуть діагностуватися в процесі навчання математики / О. С. Чашечникова // Дидактика математики : проблеми і дослідження : міжнародний збірник наукових робіт. – Вип. 22. – Донецьк : Фірма ТЕАН, 2004. – С. 81–87.
7. Чашечникова О. С. Теоретико-методичні основи формування і розвитку творчого мислення учнів в умовах диференційованого навчання математики / О. С. Чашечникова : дис. ... докт. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання (математика)». – Сум ДПУ ім. А. С. Макаренка. – Суми, 2011. – 558 с.
Downloads
Опубліковано
16-05-2013
Як цитувати
Чашечникова, О. С., & Панченко, Т. І. (2013). Розвиток нестандартного мислення школярів через розв’язування функціональних рівнянь. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 162–166. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3195
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Ольга Серафимівна Чашечникова, Тетяна Іванівна Панченко

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.