Формування соціокультурної компетентності учнів у процесі вивчення іноземної мови як актуальна педагогічна проблема
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3196Ключові слова:
компетентність, іншомовна комунікативна компетентність, соціокультурна компетентністьАнотація
Щербина І. Ю. Формування соціокультурної компетентності учнів у процесі вивчення іноземної мови як актуальна педагогічна проблема.
У статті розглянуто сутність соціокультурної компетентності як складника іншомовної комунікативної компетентності школярів, з’ясовано її структуру й схарактеризовано найважливіші компоненти, визначено провідні підходи формування соціокультурної компетентності учнів у процесі вивчення іноземної мови.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 136
/ PDF downloads: 275
Посилання
1. Голованчук Л. П. Система вправ для формування в учнів 9-го класу англомовної культурно-краєзнавчої компетенції / Л. П. Голованчук // Іноземні мови. – 2006. – No 1. – С. 17–25. 2. Коломінова О. О. Шляхи формуванння лінгвокраїнознавчої компетенції учнів початкової школи у процесі навчання англійської мови / О. О. Коломінова // Нариси досліджень у галузі гуманітарних наук у педвузі: Зб. наук. та наук.-метод. праць. – Горлівка: ГДПІІМ, 1996. – С. 250–252.
3. Коломінова О. О. О формировании социокультурной компетенции младших школьников / О. О. Коломінова // Іноземні мови. – 1997. – No 3. – С. 52–54.
4. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи / [за заг. ред. О. В. Овчарук]. – К.: К.І.С., 2004. – 134 с. – (Серія «Бібліотека з освітньої політики»).
5. Ніколаєва С. Ю. Сучасні тенденції формування іншомовної комунікативної компетентності в учнів початкової школи / С. Ю. Ніколаєва // Іноземні мови. – 2012. - No 1. – С. 42–51.
6. Рахмана І. Формування соціокультурної компетенції / І. Рахмана // Англійська мова в початковій школі. – 2008. – No 4. – С.28–31.
7. Хуторской А. Ключевые компетенции как компонент личностно ориентированной парадигмы образования / А. Хуторской // Народное образование. – 2003. – No 2. – С. 58–64.
3. Коломінова О. О. О формировании социокультурной компетенции младших школьников / О. О. Коломінова // Іноземні мови. – 1997. – No 3. – С. 52–54.
4. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи / [за заг. ред. О. В. Овчарук]. – К.: К.І.С., 2004. – 134 с. – (Серія «Бібліотека з освітньої політики»).
5. Ніколаєва С. Ю. Сучасні тенденції формування іншомовної комунікативної компетентності в учнів початкової школи / С. Ю. Ніколаєва // Іноземні мови. – 2012. - No 1. – С. 42–51.
6. Рахмана І. Формування соціокультурної компетенції / І. Рахмана // Англійська мова в початковій школі. – 2008. – No 4. – С.28–31.
7. Хуторской А. Ключевые компетенции как компонент личностно ориентированной парадигмы образования / А. Хуторской // Народное образование. – 2003. – No 2. – С. 58–64.
Downloads
Опубліковано
16-05-2013
Як цитувати
Щербина, І. Ю. (2013). Формування соціокультурної компетентності учнів у процесі вивчення іноземної мови як актуальна педагогічна проблема. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 167–170. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3196
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Ілона Юріївна Щербина
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.