Соціально-інформативна насиченість як умова ефективної організації самостійної навчальної діяльності майбутніх перекладачів та шляхи її реалізації

Автор(и)

  • Світлана Анатоліївна Остапенко Криворізький інститут ПВНЗ «Кременчуцький університет економіки, інформаційних технологій і управління»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3218

Ключові слова:

соціально-інформативна насиченість, самостійна навчальна діяльність, новітні технологій, професійна компетентність

Анотація

Остапенко С. А. Соціально-інформативна насиченість як умова ефективної організації самостійної навчальної діяльності майбутніх перекладачів та шляхи її реалізації.

У статті розглянуто поняття соціально-інформативної насиченості, її вплив на ефективну організацію самостійної навчальної діяльності студентів, ґенезу застосування новітніх та інформаційних технологій у навчальному процесі, надано характеристику основних форм та методів роботи в процесі підготовки майбутніх перекладачів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 116 / PDF downloads: 120

Біографія автора

Світлана Анатоліївна Остапенко, Криворізький інститут ПВНЗ «Кременчуцький університет економіки, інформаційних технологій і управління»

Остапенко С. А. Соціально-інформативна насиченість як умова ефективної організації самостійної навчальної діяльності майбутніх перекладачів та шляхи її реалізації.

У статті розглянуто поняття соціально-інформативної насиченості, її вплив на ефективну організацію самостійної навчальної діяльності студентів, ґенезу застосування новітніх та інформаційних технологій у навчальному процесі, надано характеристику основних форм та методів роботи в процесі підготовки майбутніх перекладачів.

Посилання

1. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Семен Устинович Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 374 с.
2. Ляховицкий М. В. Теория и практика применения технических средств в обучении иностранным языкам / М. В. Ляховицкий. – К. : Вища школа, 1989. – 255 с.
3. Сіцінський А. До проблеми структурування професійних знань в інформаційному суспільстві / А. Сіцінський // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2003. – No 2. – С. 40–47. 4. Шпинер Х. Организация знания в информационном обществе / Х. Шпинер // Техника, общество и окружающая середа : материалы международной научной конференции. – М. : МГУ, 1998. – С. 52–54.
5. Усов Ю. Н. Методика использования киноискусства в идейно-эстетическом воспитании / Ю. Н. Усов. – Таллинн, 1980. – 112 с.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Остапенко, С. А. (2013). Соціально-інформативна насиченість як умова ефективної організації самостійної навчальної діяльності майбутніх перекладачів та шляхи її реалізації. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 239–242. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3218

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти