Дидактичні аспекти використання ІКТ у професійній діяльності вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін

Автор(и)

  • Оксана Олександрівна Подліняєва Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3220

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, комп’ютерна модель, педагогічна система

Анотація

Подліняєва О. О. Дидактичні аспекти використання ІКТ у професійній діяльності вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін.

У статті аналізуються основні дидактичні аспекти запровадження ІКТ у навчальний процес із суспільно-гуманітарних дисциплін, розкриваються специфічні особливості досягнення різних педагогічних цілей у навчанні з використанням вже наявних розробок, комплексів і комплектів комп’ютерного обладнання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 103 / PDF downloads: 200

Біографія автора

Оксана Олександрівна Подліняєва, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

завідувач сектору навчально-дослідної роботи КЗ СОІППО

Посилання

1. Башмаков А. И. Разработка компьютерных учебников и обучающих систем: [монографія] / А. И. Башмаков, И. А. Башмаков. – М. : Информационно- издательский дом «Филинъ», 2003. – 616 с.
2. Кабінет Міністрів України. Постанова. Програма. Заходи. Вiд 07.12.2005 No 1153. Про затвердження Державної програми «Інформаційні та комунікаційні технології в освіті і науці» на 2006–2010 роки. – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1153-2005-%EF.
3. Лаврентьєва Г. П. Методи та підходи до організації науково-педагогічного дослідження оцінювання якості електронних засобів навчання [Електронний ресурс] / Г. П. Лаврентьєва // Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання / Ін-т інформ. технологій і засобів навчання АПН України, Ун-т менеджменту освіти АПН України; гол. ред.: В. Ю. Биков. – 2009. – No 2(10). – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em10/emg.html
4. Ладиченко Т. Електронний педагогічний програмний засіб з історії – новий крок в оволодінні навчальним матеріалом // Історія в школах України. – 2005. – No4.
5. Міністерство освіти і науки України. Наказ. м. Київ. No 903 від 02 грудня 2004р. Про затвердження Правил використання комп’ютерних програм у навчальних закладах. – Режим доступу : http://www.mon.gov.ua/laws/MON_903.doc.
6. Морзе Н. В. Підготовка педагогічних кадрів до використання комп’ютерних телекомунікацій / Н.В. Морзе // Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання. Вип. 6. – Київ: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2003. – С. 12–25.
7. Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України. Наказ Міністерства освіти і науки України від 17 червня 2008 року No 537. – Режим доступу: http://www.ukrbook.net/zakony/N_537.htm.
8. Худобець О.А. Чому Інтернет потрібний вчителеві історії / О. А. Худобець // Історія. – 2005. – No5-6. – С. 52–56.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Подліняєва, О. О. (2013). Дидактичні аспекти використання ІКТ у професійній діяльності вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін. Educational Dimension, 38, 247–252. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3220

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти