Використання інноваційних технологій у процесі навчання вищої математики
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3223Ключові слова:
мобільні інформаційно-комунікаційні технології, змішане навчання, відеолекція, мультимедіалекція, комп’ютерно-орієнтовані практичні заняттяАнотація
Рашевська Н. В. Використання інноваційних технологій у процесі навчання вищої математики.
У статті розглянуто деякі форми організації процесу навчання вищої математики за моделлю змішаного навчання з використанням мобільних інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено принципи організації навчання вищої математики засобами мобільних ІКТ.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 100
/ PDF downloads: 99
Посилання
1. Демкин В. П. Организация учебного процесса на основе технологий дистанционного обучения : [учебно-метод. пособ.] / Демкин В. П., Можаева Г. В. – Томск, 2003. – Режим доступа к книге : http://www.ict.edu.ru/ft/003625///index.html
2. Капустин Ю. И. Педагогические и организационные условия эффективного сочетания очного обучения и применения технологий дистанционного образования : автореф. дис. ... докт. пед. наук на соискание ученой степени: 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (информатизация образования)» / Капустин Юрий Иванович;
[Институт содержания и методов обучения РАО]. – М., 2007. – 68 с.
3. Рашевська Н. В. Мобільні інформаційно-комунікаційні технології навчання вищої математики студентів вищих технічних навчальних закладів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.10 «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» / Рашевська Наталя Василівна; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. – К., 2011. – 21 с.
4. Семеріков С. О. Теоретико-методичні основи фундаменталізації навчання інформатичних дисциплін у вищих навчальних закладах : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 «Теорія та методика навчання (інформатика)» / Семеріков Сергій Олексійович; Національний педагогічний ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К., 2009. – 536 с.
5. Триус Ю. В. Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математичних дисциплін у вищих навчальних закладах : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 «Теорія і методика
навчання інформатики» / Триус Юрій Васильович; Черкаський національний ун-т ім. Богдана Хмельницького. – Черкаси, 2005. – 649 с.
2. Капустин Ю. И. Педагогические и организационные условия эффективного сочетания очного обучения и применения технологий дистанционного образования : автореф. дис. ... докт. пед. наук на соискание ученой степени: 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (информатизация образования)» / Капустин Юрий Иванович;
[Институт содержания и методов обучения РАО]. – М., 2007. – 68 с.
3. Рашевська Н. В. Мобільні інформаційно-комунікаційні технології навчання вищої математики студентів вищих технічних навчальних закладів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.10 «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» / Рашевська Наталя Василівна; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. – К., 2011. – 21 с.
4. Семеріков С. О. Теоретико-методичні основи фундаменталізації навчання інформатичних дисциплін у вищих навчальних закладах : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 «Теорія та методика навчання (інформатика)» / Семеріков Сергій Олексійович; Національний педагогічний ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К., 2009. – 536 с.
5. Триус Ю. В. Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математичних дисциплін у вищих навчальних закладах : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 «Теорія і методика
навчання інформатики» / Триус Юрій Васильович; Черкаський національний ун-т ім. Богдана Хмельницького. – Черкаси, 2005. – 649 с.
Downloads
Опубліковано
16-05-2013
Як цитувати
Рашевська, Н. В. (2013). Використання інноваційних технологій у процесі навчання вищої математики. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 261–266. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3223
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Наталя Василівна Рашевська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.