Засадничі принципи існування Київського навчального округу в період 1833–1834 рр. Укази імператора та циркуляри міністра народної освіти (за матеріалами «Журнала министерства народного просвещения»)
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3237Ключові слова:
Міністерство народної освіти, навчальний округ, указ, циркуляр, попечительАнотація
Кільова Г. О. Засадничі принципи існування Київського навчального округу в період 1833–1834 рр. Укази імператора та циркуляри міністра народної освіти (за матеріалами «Журнала министерства народного просвещения»).
У статті розглянуто функціонування Київського навчального округу і найважливіші державні документи, що визначають його устрій. До них належать укази імператора, розпорядження міністра народної освіти, циркуляри попечителя Київського навчального округу. Основну увагу зосереджено на перших двох як таких, що формували принципи роботи навчального округу, визначали головні критерії його розвитку.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Шевелев А. Н. Школа. Государство. Общество. Очерки социально-политической истории общего школьного образования в России второй половины XIX века / А. Н. Шевелев. – СПб., 2001.
3. Журнал министерства народного просвещения. – 1834. –No1, январь.
4. Журнал министерства народного просвещения. – 1834. – No 2, февраль.
5. .Журнал министерства народного просвещения. – 1834. – No 4, апрель.
6. Журнал министерства народного просвещения. – 1834. – No8, август.
7. Журнал министерства народного просвещения. – 1834. – No 7, июль.
8. Журнал министерства народного просвещения. – 1834. – No6, июнь.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Ганна Олексіївна Кільова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.