Психолого-педагогічні засади організації особистісно орієнтованого навчання майбутніх педагогів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3257Ключові слова:
концепція, особистісно орієнтоване навчання, підготовка майбутніх учителівАнотація
Пінська О. Л. Психолого-педагогічні засади організації особистісно орієнтованого навчання майбутніх педагогів.
У статті розглядаються основні психолого-педагогічні концепції організації особистісно орієнтованого навчання в процесі підготовки майбутніх учителів. Доведено позицію про те, що головною метою освіти постає створення умов для розвитку здібностей, індивідуально особистісних властивостей студентів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 104
/ PDF downloads: 118
Посилання
1. Бех І. Д. Особистісно орієнтоване виховання: [науково-методичний посібник] / Бех І. Д. – К: ІЗМН, 1998. – 204 с.
2. Бондаревская Е. В. Смысл и стратегия личностно – ориентированного воспитания / Е. В. Бондаревская // Педагогика. – 2001. –No1. – С. 17–24.
3 Виговська О. І. Особистісно орієнтоване навчання. Як його технологізувати?/ О. І. Виговська // Педагогіка толерантності. – 2000. – No 4. – С. 27–33.
4. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – С. 376.
5. Савченко О. Я. Ознаки особистісно орієнтованої підготовки майбутнього вчителя. Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики / О. Я. Савченко. – К., 1997. – 186 с.
6. Сериков В. В. Образование и личность. Теория и практика проектирования образовательных систем / В. В. Сериков. – М.: Логос, 1999. – 315 с.
7. Якиманська І. С. Розробка технологій особистісно орієнтованого навчання / І. С. Якиманська // Питання психології. – 1995. – No 2. – С. 31–54.
2. Бондаревская Е. В. Смысл и стратегия личностно – ориентированного воспитания / Е. В. Бондаревская // Педагогика. – 2001. –No1. – С. 17–24.
3 Виговська О. І. Особистісно орієнтоване навчання. Як його технологізувати?/ О. І. Виговська // Педагогіка толерантності. – 2000. – No 4. – С. 27–33.
4. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – С. 376.
5. Савченко О. Я. Ознаки особистісно орієнтованої підготовки майбутнього вчителя. Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики / О. Я. Савченко. – К., 1997. – 186 с.
6. Сериков В. В. Образование и личность. Теория и практика проектирования образовательных систем / В. В. Сериков. – М.: Логос, 1999. – 315 с.
7. Якиманська І. С. Розробка технологій особистісно орієнтованого навчання / І. С. Якиманська // Питання психології. – 1995. – No 2. – С. 31–54.
Downloads
Опубліковано
16-05-2013
Як цитувати
Пінська, О. Л. (2013). Психолого-педагогічні засади організації особистісно орієнтованого навчання майбутніх педагогів. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 398–401. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3257
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Олена Леонідівна Пінська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.