Психолого-педагогічні засади організації особистісно орієнтованого навчання майбутніх педагогів

Автор(и)

  • Олена Леонідівна Пінська Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3257

Ключові слова:

концепція, особистісно орієнтоване навчання, підготовка майбутніх учителів

Анотація

Пінська О. Л. Психолого-педагогічні засади організації особистісно орієнтованого навчання майбутніх педагогів.

У статті розглядаються основні психолого-педагогічні концепції організації особистісно орієнтованого навчання в процесі підготовки майбутніх учителів. Доведено позицію про те, що головною метою освіти постає створення умов для розвитку здібностей, індивідуально особистісних властивостей студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 104 / PDF downloads: 118

Біографія автора

Олена Леонідівна Пінська, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Бех І. Д. Особистісно орієнтоване виховання: [науково-методичний посібник] / Бех І. Д. – К: ІЗМН, 1998. – 204 с.
2. Бондаревская Е. В. Смысл и стратегия личностно – ориентированного воспитания / Е. В. Бондаревская // Педагогика. – 2001. –No1. – С. 17–24.
3 Виговська О. І. Особистісно орієнтоване навчання. Як його технологізувати?/ О. І. Виговська // Педагогіка толерантності. – 2000. – No 4. – С. 27–33.
4. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – С. 376.
5. Савченко О. Я. Ознаки особистісно орієнтованої підготовки майбутнього вчителя. Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики / О. Я. Савченко. – К., 1997. – 186 с.
6. Сериков В. В. Образование и личность. Теория и практика проектирования образовательных систем / В. В. Сериков. – М.: Логос, 1999. – 315 с.
7. Якиманська І. С. Розробка технологій особистісно орієнтованого навчання / І. С. Якиманська // Питання психології. – 1995. – No 2. – С. 31–54.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Пінська, О. Л. (2013). Психолого-педагогічні засади організації особистісно орієнтованого навчання майбутніх педагогів. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 398–401. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3257

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про