Діяльнісно-практичний компонент у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3289Ключові слова:
діяльнісно-практичний компонент, професійно-особистісний довід, учитель музики, практична підготовка студентівАнотація
Попович Н. М. Діяльнісно-практичний компонент у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики.
У статті проаналізовано сутність діяльнісно-практичного компонента у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики. Обґрунтовано зміст практичної підготовки студентів в умовах вищого навчального закладу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 115
/ PDF downloads: 140
Посилання
1. Архангельский С. И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерные основы и методы / С. И. Архангельский. – М. : Высшая школа, 1980. – 384 с.
2. Білоус О. С. Формування творчої активності студентів у процесі навчання предметам музичного циклу / О. С. Білоус // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. – Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: [зб. наук. праць] / ред. кол.: О. Г. Мороз, Н. В. Гузій. – Вип. 2 (12). – К. : НПУ, 2004. – С. 59–62.
3. Брушлинский А. В. Субъект: мышление, учение, воображение: Избранные психологические труды. – М. : Ин-т практической психологии, 1996. – 390 с.
4. Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход / А. А. Вербицкий. – М.: Высшая школа, 1991. – 206 с.
5. Выготский Л. С. Педагогическая психология. – М. : Педагогика-Пресс, 1996. – 536 с.
6. Леонтьев А. Н. Избранные психологические произведения: В 2-х т. / под ред. В. В. Давыдова. – Т. 2. – М. : Педагогика, 1983. – 318 с.
7. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии: В 2 т. Т.2 – М. : Педагогика, 1989. – 324 с.
2. Білоус О. С. Формування творчої активності студентів у процесі навчання предметам музичного циклу / О. С. Білоус // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. – Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: [зб. наук. праць] / ред. кол.: О. Г. Мороз, Н. В. Гузій. – Вип. 2 (12). – К. : НПУ, 2004. – С. 59–62.
3. Брушлинский А. В. Субъект: мышление, учение, воображение: Избранные психологические труды. – М. : Ин-т практической психологии, 1996. – 390 с.
4. Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход / А. А. Вербицкий. – М.: Высшая школа, 1991. – 206 с.
5. Выготский Л. С. Педагогическая психология. – М. : Педагогика-Пресс, 1996. – 536 с.
6. Леонтьев А. Н. Избранные психологические произведения: В 2-х т. / под ред. В. В. Давыдова. – Т. 2. – М. : Педагогика, 1983. – 318 с.
7. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии: В 2 т. Т.2 – М. : Педагогика, 1989. – 324 с.
Downloads
Опубліковано
14-02-2013
Як цитувати
Попович, Н. М. (2013). Діяльнісно-практичний компонент у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 122–126. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3289
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Н. М. Попович
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.