Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення іноземної мови

Автор(и)

  • О. В. Гладка Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3324

Ключові слова:

пізнавальна діяльність, активізація, майбутній учитель, метод

Анотація

Гладка О. В. Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення іноземної мови.

У статті доведено необхідність активізації пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення іноземної мови та запропоновано найбільш ефективні сучасні методи, які сприяють успішному розв’язанню  цього завдання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 100 / PDF downloads: 81

Біографія автора

О. В. Гладка, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Виноградова О. С. Формирование иноязычной коммуникативной компетенции с использованием проблемных методов обучения ИЯ на продвинутом этапе специализированного вуза (на материале английского языка) : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук / О. С. Виноградова. – Москва, 2003. – 24 с.
2. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти : вивчення, викладання, оцінювання / наук. ред. укр. вид. С. Ю. Ніколаєва ; пер. з англ. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.
3. Конопляник Л. М. Активізація пізнавальної діяльності студентів – майбутніх інженерів за допомогою новітніх педагогічних технологій / Л. М. Конопляник // Вісник НТУУ КПІ. Серія: Філософія. Психологія. Педагогіка. – К. : 2005. – Вип. 3 (15). – С. 65–69.
4. Морозова И. Г. Дискуссия как метод проблемного обучения и как средство формирования межкультурной компетенции на занятиях иностранного языка в вузах / И. Г. Морозова // Актуальные проблемы теории и методологии науки о языке. – Санкт-Петербург: ЛГУ им. А. С. Пушкина, 2010. – С. 41–51.
5. Національна доктрина розвитку освіти в Україні у ХХІ столітті // Освіта України. – 23 квітня 2002 р. – No 33. – С. 2–6.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Гладка, О. В. (2013). Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення іноземної мови. Educational Dimension, 37, 269–272. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3324

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти