Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення іноземної мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3324Ключові слова:
пізнавальна діяльність, активізація, майбутній учитель, методАнотація
Гладка О. В. Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення іноземної мови.
У статті доведено необхідність активізації пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення іноземної мови та запропоновано найбільш ефективні сучасні методи, які сприяють успішному розв’язанню цього завдання.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 115
/ PDF downloads: 95
Посилання
1. Виноградова О. С. Формирование иноязычной коммуникативной компетенции с использованием проблемных методов обучения ИЯ на продвинутом этапе специализированного вуза (на материале английского языка) : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук / О. С. Виноградова. – Москва, 2003. – 24 с.
2. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти : вивчення, викладання, оцінювання / наук. ред. укр. вид. С. Ю. Ніколаєва ; пер. з англ. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.
3. Конопляник Л. М. Активізація пізнавальної діяльності студентів – майбутніх інженерів за допомогою новітніх педагогічних технологій / Л. М. Конопляник // Вісник НТУУ КПІ. Серія: Філософія. Психологія. Педагогіка. – К. : 2005. – Вип. 3 (15). – С. 65–69.
4. Морозова И. Г. Дискуссия как метод проблемного обучения и как средство формирования межкультурной компетенции на занятиях иностранного языка в вузах / И. Г. Морозова // Актуальные проблемы теории и методологии науки о языке. – Санкт-Петербург: ЛГУ им. А. С. Пушкина, 2010. – С. 41–51.
5. Національна доктрина розвитку освіти в Україні у ХХІ столітті // Освіта України. – 23 квітня 2002 р. – No 33. – С. 2–6.
2. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти : вивчення, викладання, оцінювання / наук. ред. укр. вид. С. Ю. Ніколаєва ; пер. з англ. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.
3. Конопляник Л. М. Активізація пізнавальної діяльності студентів – майбутніх інженерів за допомогою новітніх педагогічних технологій / Л. М. Конопляник // Вісник НТУУ КПІ. Серія: Філософія. Психологія. Педагогіка. – К. : 2005. – Вип. 3 (15). – С. 65–69.
4. Морозова И. Г. Дискуссия как метод проблемного обучения и как средство формирования межкультурной компетенции на занятиях иностранного языка в вузах / И. Г. Морозова // Актуальные проблемы теории и методологии науки о языке. – Санкт-Петербург: ЛГУ им. А. С. Пушкина, 2010. – С. 41–51.
5. Національна доктрина розвитку освіти в Україні у ХХІ столітті // Освіта України. – 23 квітня 2002 р. – No 33. – С. 2–6.
Downloads
Опубліковано
14-02-2013
Як цитувати
Гладка, О. В. (2013). Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення іноземної мови. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 269–272. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3324
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 О. В. Гладка
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.