Наукові школи як джерело розвитку корпоративної культури педагогічного університету
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3334Ключові слова:
наукова школа, педагогічний університет, корпоративна культура, інноваційний розвитокАнотація
Койчева Т. І. Наукові школи як джерело розвитку корпоративної культури педагогічного університету.
У статті розглянуто сучасні інтерпретації феномену наукової школи, обґрунтовується її роль в інноваційному розвитку вищого навчального закладу, формуванні і розвитку корпоративної культури педагогічного університету.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 97
/ PDF downloads: 95
Посилання
1. Антонов А. Н. Преемственность и возникновение нового знания в науке / А. Н. Антонов. – М. : Московский университет, 1985. – 171 с.
2. Внутренние и внешние факторы развития науки (историографический аспект проблемы). – М. : ИНИОН, 1983. – 72 с.
3. Глущенко Л. Ф. Важная форма развития научного потенциала высшей школы – научные школы / Л. Ф. Глущенко, Н. А. Глущенко, Н. Г. Лаптева // Современные наукоемкие технологии. – 2007. – No 3. – С. 49.
4. Грезнева О. Ю. Научные школы (педагогический аспект) / О. Ю. Грезнева – М. : Моск. гуманитар. ун-т, 2003. – 69 с.
5. Леднев В. С. Научное образование: развитие способностей к научному творчеству / В. С. Леднев – М. : МГАУ, 2001. – 120 с.
6. Научная деятельность в системе современной культуры : [сб. науч. трудов]. – Новосибирск : АН СССР, Сиб. отд. Ин-т истории, филологии и философии, 1987. – 242 с.
7. Поппер К. Логика и рост научного знания. Избранные работы / К. Поппер – М. : Прогресс, 1983. – 606 с.
8. Толкачев В. В. Традиция как феномен культуры: философский анализ: дисс. ... к. филос. н. : 09.00.13 / Толкачев Вадим Валерьевич. – Ставрополь, 1999. – 155 с.
2. Внутренние и внешние факторы развития науки (историографический аспект проблемы). – М. : ИНИОН, 1983. – 72 с.
3. Глущенко Л. Ф. Важная форма развития научного потенциала высшей школы – научные школы / Л. Ф. Глущенко, Н. А. Глущенко, Н. Г. Лаптева // Современные наукоемкие технологии. – 2007. – No 3. – С. 49.
4. Грезнева О. Ю. Научные школы (педагогический аспект) / О. Ю. Грезнева – М. : Моск. гуманитар. ун-т, 2003. – 69 с.
5. Леднев В. С. Научное образование: развитие способностей к научному творчеству / В. С. Леднев – М. : МГАУ, 2001. – 120 с.
6. Научная деятельность в системе современной культуры : [сб. науч. трудов]. – Новосибирск : АН СССР, Сиб. отд. Ин-т истории, филологии и философии, 1987. – 242 с.
7. Поппер К. Логика и рост научного знания. Избранные работы / К. Поппер – М. : Прогресс, 1983. – 606 с.
8. Толкачев В. В. Традиция как феномен культуры: философский анализ: дисс. ... к. филос. н. : 09.00.13 / Толкачев Вадим Валерьевич. – Ставрополь, 1999. – 155 с.
Downloads
Опубліковано
14-02-2013
Як цитувати
Койчева, Т. І. (2013). Наукові школи як джерело розвитку корпоративної культури педагогічного університету. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 316–322. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3334
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Т. І. Койчева
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.