Комп’ютерні технології як системотвірний чинник переходу до інклюзивного навчання осіб із порушеннями зору.

Автор(и)

  • Ю. Й. Тулашвілі Волинський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3384

Ключові слова:

студент з обмеженими можливостями, професійна підготовка, сліпий, інформаційні технології, інклюзивне навчання

Анотація

Тулашвілі Ю. Й. Комп’ютерні технології як системотвірний чинник переходу до інклюзивного навчання осіб із порушеннями зору.

У статті розглянуто роль у навчанні людей із порушеннями зору сучасних інформаційних комп’ютерних технологій, а також застосування їх у процесі професійної підготовки студентів обмеженими можливостями в умовах інклюзивного навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 104

Біографія автора

Ю. Й. Тулашвілі, Волинський національний університет імені Лесі Українки

докторант

Посилання

1. Кольченко К. О. Забезпечення інклюзії молоді з інвалідністю в університетське середовище / К. О. Кольченко, Г. Ф. Нікуліна // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : [зб. наук. праць]. – No 6 (8). – К. : Університет «Україна», 2009. – С. 10–15.
2. Инклюзивное образование: методология, практика, технологии : [материалы международной научно-практической конференции (20-22 июня 2011, Москва)] / Моск. гор. психол. пед. ун-т; редкол.: С. В. Алехина и др. – М. : МГППУ, 2011. – 244 с.
3. Пономарев Я. А. Психология творчества / Я. А. Пономарев. – М. : Наука, 1976. – 302 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Тулашвілі, Ю. Й. (2012). Комп’ютерні технології як системотвірний чинник переходу до інклюзивного навчання осіб із порушеннями зору. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 32–38. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3384

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх