Досвід країн Західної Європи та Північної Америки щодо запровадження ґендерної освіти в навчальний процес

Автор(и)

  • Т. С. Дороніна Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3395

Ключові слова:

гендерна теорія, практика гендерної освіти, теоретичний та педагогічний аналіз

Анотація

Дороніна Т. О. Досвід країн Західної Європи та Північної Америки щодо запровадження ґендерної освіти в навчальний процес.

У статті висвітлено практику впровадження гендерної теорії в систему освіти Західньої Європи та Північної Америки; окреслено можливості використання прогресивного досвіду розв'язання досліджуваної проблеми в освітніх закладах України.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 97 / PDF downloads: 134

Біографія автора

Т. С. Дороніна, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

Андерсен М. Л. Изменение учебной программы высшего образования / М. Л. Андерсен; [пер. с англ. Е. Н. Лучининой]; ред. В. И. Успенской. – Тверь : Феминист Пресс, 2003. – 34 с.

Вашетина О. В. Гендерный подход в образовательных системах Великобритании и США : автореф. дисс. на соискание учен. степени канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / О. В. Вашетина. – Казань, 2011. – 21 с.

Година Е. З. Гендерные исследования в системе образования США: история и современность [Электронный ресурс] / Е. З. Година // Материалы Круглого стола [«Женский вопрос накануне XXI века»]. (Москва 27-28 апр. 1998 г.) / М. : Изд-во МГУ, 1998. – Режим доступа: web.erchive.Org/web/20000824171746; http://www.owl.ru/win/research/gendusa.html

Исмаилов Е. Гимназическое образование в Швеции: гендерній аспект / Е. Исламов. – 2004. - № 1. – С. 165-167.

Махиня Н. В. Особенности гендерного воспитания в Германии [Электронный ресурс] / Н. В. Махиня // Педагогическая наука: история, теория, практика, тенденции развития. – 2009. – № 4. – Режим доступа: http://intellectinvest.org.ua/rus/pedagog_editions_emagazine_pedagogical_science_arhiv_pn_n2_2009_st_4

Плахотнік О. Гендерний вимір сучасної : здобутки американських феміністсько-педагогічних студій / О. Плахотнік // Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. [«Американська філософія освіти очима українських дослідників»], (Полтава, 22 груд. 2005 р.) – Польава : ПОІППО, 2005. – С. 128-133.

Толстокорова А. Гендерні інновації як механізм гуманізації освіти та розвитку людського капіталу / А. Толстокорова // Агрора. Україна і США: взаємодія у галузі політики, економіки, науки та культури. – Випуск 6. – К. : Стилос, 2007. – С. 91-100.

Шашина Е. История женщин в США в ХХ веке (Краткий обзор) / Е. Шашина // Общественные науки и современность. – 2000. - № 4. – С. 144-150.

Ягремцева А. О. Гендерний підхід у педагогіці вищої школи Німеччини // А. О. Ягремцева // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школі. – 2010. - № 8. – С. 525-529.

Gender Mainstreaming in Practice: A Handbook. – UNDP RBEC, 2002. – 137 p.

Gotschel H. Degendering Science – A Project to extending the Conception and given at the National Taras Sciences at the University Kiev [Електронний ресурс] / H. Gotschel. – Режим доступу: http://www.helenegoetschel.de/dowlands/RubDgS_Ukrainian.pdf

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Дороніна, Т. С. (2012). Досвід країн Західної Європи та Північної Америки щодо запровадження ґендерної освіти в навчальний процес. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 97–106. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3395

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх