Модель підготовки майбутніх учителів технологій до використання комп’ютерної техніки у процесі вивчення фахових дисциплін

Автор(и)

  • С. П. Терещенко Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3443

Ключові слова:

комп’ютерна техніка, модель підготовки майбутніх учителів технологій

Анотація

Терещенко С. П. Модель підготовки майбутніх учителів технологій до використання комп’ютерної техніки у процесі вивчення фахових дисциплін.

У статті розглянуто проблему використання комп’ютерної техніки майбутніми вчителями технологій у процесі вивчення фахових дисциплін, визначено модель підготовки майбутніх учителів технологій до використання комп’ютерної техніки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 76

Біографія автора

С. П. Терещенко, Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка

аспірант

Посилання

1. Антонова О. Є. Базові знання з педагогіки: становлення, розвиток, технологія формування : [монографія] / О. Є. Антонова. − Житомир: ЖДПУ, 2003. − 208 с.
2. Бабанский Ю. К. Научная организация педагогического процесса на основе его интенсификации и оптимизации. – В кн. : Педагогика / под ред. Ю. К. Бабанского. – М. : Педагогика, 1988. – 268 с.
3. Закон України про вищу освіту. Відомості Верховної Ради України. – 2002. – No 20. –134 с.
4. Нагаєв В. М. Методика викладання у вищій школі: [навч. посіб.] / В. М. Нагаєв.– К.: ЧП, 2007. – 211 с.
5. Новейший философский словарь / [cост. А. А. Грицанов]. – Мн.: Изд. В. М. Скакун, 1998. – 896 с.
6. Обрізан К. Використання інформаційних та комунікаційних технологій у загальноосвітніх закладах / К. Обрізан // Інформатика. – 2003. – No 36. – С. 7–10.
7. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій: [навч. посіб.] / О. М. Пєхота та ін. – К. : А.С.К., 2003.– 240 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Терещенко, С. П. (2012). Модель підготовки майбутніх учителів технологій до використання комп’ютерної техніки у процесі вивчення фахових дисциплін. Educational Dimension, 36, 367–373. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3443

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх