Організація науково-дослідної роботи студентів – запорука розвитку інтелектуального творчого потенціалу майбутніх фахівців
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3449Ключові слова:
науково-дослідна робота, виробничі завдання, циклова комісія, актуальність, новизна, організаційна структураАнотація
Байрак Л. П. Організація науково-дослідної роботи студентів – запорука розвитку інтелектуального творчого потенціалу майбутніх фахівців.
Науково-дослідну роботу студентів у Гірничому технікумі ДВНЗ «КНУ» розглянуто як найбільш ефективний й активний складник технології навчання. НДР сприяє формуванню у студентів якості дослідника, вміння швидко і ефективно впроваджувати ті досягнення науки й техніки, які в конкретних умовах можуть забезпечити підвищення продуктивності і культури праці. Висвітлено організаційну структуру науково-дослідницької роботи студентів у Гірничому технікумі ДВНЗ «КНУ».
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Педагогічні технології: [навч. посіб.] / Падалка О.С., Нісімчук А.М., Шпак О.Т. – К.: Українська енциклопедія, 1995. – 254 с.
3. Педагогічні технології у безперервній професійній освіті: [монографія] / за ред. Сисоєвої С.О. – К. : ВІПОЛ. – 2001. – 504 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Л. П. Байрак
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.