Організація науково-дослідної роботи студентів – запорука розвитку інтелектуального творчого потенціалу майбутніх фахівців

Автор(и)

  • Л. П. Байрак Гірничий технікум ДВНЗ «КНУ»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3449

Ключові слова:

науково-дослідна робота, виробничі завдання, циклова комісія, актуальність, новизна, організаційна структура

Анотація

Байрак Л. П. Організація науково-дослідної роботи студентів – запорука розвитку інтелектуального творчого потенціалу майбутніх фахівців.

Науково-дослідну роботу студентів у Гірничому технікумі ДВНЗ «КНУ» розглянуто як найбільш ефективний й активний складник технології навчання. НДР сприяє формуванню у студентів якості дослідника, вміння швидко і ефективно впроваджувати ті досягнення науки й техніки, які в конкретних умовах можуть забезпечити підвищення продуктивності і культури праці. Висвітлено організаційну структуру науково-дослідницької роботи студентів у Гірничому технікумі ДВНЗ «КНУ».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 87 / PDF downloads: 85

Біографія автора

Л. П. Байрак, Гірничий технікум ДВНЗ «КНУ»

заступник директора з науково-методичної роботи

Посилання

1. Вища освіта і наука – пріоритетні сфери розвитку суспільства у ХХІ ст. Рішення колегії Міністерства освіти та науки України від 28.02.03. No 2/3–4// Інформаційний збірник Міністерства освіти та науки України – 2003. – No 8.
2. Педагогічні технології: [навч. посіб.] / Падалка О.С., Нісімчук А.М., Шпак О.Т. – К.: Українська енциклопедія, 1995. – 254 с.
3. Педагогічні технології у безперервній професійній освіті: [монографія] / за ред. Сисоєвої С.О. – К. : ВІПОЛ. – 2001. – 504 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Байрак, Л. П. (2012). Організація науково-дослідної роботи студентів – запорука розвитку інтелектуального творчого потенціалу майбутніх фахівців. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 402–407. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3449

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх