Сутність професійно-технічної освіти у різні історичні періоди

Автор(и)

  • А. Н. Жаворонков Кримський гуманітарний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3463

Ключові слова:

професійно-технічна освіта, термінологія, історичний досвід

Анотація

Жаворонков О. М. Сутність професійно-технічної освіти у різні історичні періоди.

У статті розглянуто сутність професійно-технічної освіти та його роль у розвитку держави. Здійснено критичний аналіз терміну «професійно-технічна освіта», який використовувався в різні історичні періоди. Сформульовано та обґрунтовано авторське бачення цього терміна. Адаптовано роль професійно-технічної освіти до сучасних економічних умов.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 78 / PDF downloads: 82

Біографія автора

А. Н. Жаворонков, Кримський гуманітарний університет

аспірант

Посилання

1. Бим-Бад Б.М. Педагогический энциклопедический словарь / Б.М. Бим-Бад. – М., 2002. – С. 225.
2. Зеер Э.Ф. Психология личностно-ориентированного профессионального образования / Э.Ф Зеер. – Екатеринбург: Изд-во Урал. – 2000. – С. 255.
3. Смирнов И.П. Человек – образование – профессия – личность:[монография]. – М.: УМИЦ «Граф-Пресс», 2002. – С. 59–126.
4. Федоров В.А. Профессионально-педагогическое образование: теория, эмпирика, практика / В.А. Федоров. – Екатеринбург: Изд-во Урал. – 2001. – С.76–93.

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Жаворонков, А. Н. (2012). Сутність професійно-технічної освіти у різні історичні періоди. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 469–473. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3463

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті