Модифікація діяльнісного підходу до формування навчальної діяльності молодших школярів у ХХ – на початку ХХІ ст
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3464Ключові слова:
підхід, діяльність, навчальна діяльність, учень, навчання, рефлексія, особистість, суб’єктАнотація
Нікітіна О. О. Модифікація діяльнісного підходу до формування навчальної діяльності молодших школярів у ХХ – на початку ХХІ ст.
У статті розглянуто особливості модифікації діяльнісного підходу та ролі його різновидів для формування повноцінної навчальної діяльності молодших школярів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 85
/ PDF downloads: 209
Посилання
1. «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі» :[інструктивно-методичні рекомендації] / Лист Інституту інноваційних технологій і змісту освітиМіністерства освіти і науки Українивід 26.07.2010 р. №1.4/18-3082.
2. Левченко Т. І. Розвиток освіти та особистості в різних педагогічних системах: [монографія] / Т.І. Левченко. – Вінниця: Нова Книга, 2002. – 512 с.
3. Лозова В. Стратегічні питання сучасної дидактики / В. Лозова // Розвиток педагогічної і психологічної науки в Україні. – Ч.1. – Х.: ОВС, 2002. – С. 96–97.
4. Масюк О. М. Роль вчителя у формуванні критичної самооцінки школяра у процесі становлення його позиції як суб’єкта навчальної діяльності [Електронний ресурс]. – Режим доступу: Режим доступу: http://rostok.ucoz.ua /index/normativni_dokumenti/0-8
5. Менчинская Н. А. Проблемы учения и развития / Н.А. Менчинская // Проблемы общей, возрастной и педагогической психологии. – М., 1978. – С. 253–268.
6. Науково-педагогічний проект «Росток». Нормативні документи [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://rostok.ucoz.ua/index/normativni_dokumenti/0-8
7. Что значит «уметь учиться» / Петерсон Л. Г., Кубышева М. А., Мазурина С. Е., Зайцева И. В. – М.: АПК и ППРО, УМЦ «Школа 2000…», 2008. – 80 с.
8. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологи / С.Л. Рубинштейн. – СПб.: Питер, 2002. – 720 с.
9. Савченко О. Я.Сучасний урок у початкових класах / О.Я. Савченко. – К. : Магістр-S, 1997. – 256 с.
10. Эльконин Д. Б. К проблеме периодизации психологического развития в детском возрасте / Д.Б. Эльконин // Вопр. психол. – 1971. – № 4. – С. 6–20.
2. Левченко Т. І. Розвиток освіти та особистості в різних педагогічних системах: [монографія] / Т.І. Левченко. – Вінниця: Нова Книга, 2002. – 512 с.
3. Лозова В. Стратегічні питання сучасної дидактики / В. Лозова // Розвиток педагогічної і психологічної науки в Україні. – Ч.1. – Х.: ОВС, 2002. – С. 96–97.
4. Масюк О. М. Роль вчителя у формуванні критичної самооцінки школяра у процесі становлення його позиції як суб’єкта навчальної діяльності [Електронний ресурс]. – Режим доступу: Режим доступу: http://rostok.ucoz.ua /index/normativni_dokumenti/0-8
5. Менчинская Н. А. Проблемы учения и развития / Н.А. Менчинская // Проблемы общей, возрастной и педагогической психологии. – М., 1978. – С. 253–268.
6. Науково-педагогічний проект «Росток». Нормативні документи [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://rostok.ucoz.ua/index/normativni_dokumenti/0-8
7. Что значит «уметь учиться» / Петерсон Л. Г., Кубышева М. А., Мазурина С. Е., Зайцева И. В. – М.: АПК и ППРО, УМЦ «Школа 2000…», 2008. – 80 с.
8. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологи / С.Л. Рубинштейн. – СПб.: Питер, 2002. – 720 с.
9. Савченко О. Я.Сучасний урок у початкових класах / О.Я. Савченко. – К. : Магістр-S, 1997. – 256 с.
10. Эльконин Д. Б. К проблеме периодизации психологического развития в детском возрасте / Д.Б. Эльконин // Вопр. психол. – 1971. – № 4. – С. 6–20.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Нікітіна, О. О. (2012). Модифікація діяльнісного підходу до формування навчальної діяльності молодших школярів у ХХ – на початку ХХІ ст. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 474–481. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3464
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 О. О. Нікітіна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.