Компетентнісний концепт формування якості підготовки майбутніх учителів

Автор(и)

  • Л. О. Савченко Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3502

Ключові слова:

компетентність, компетенція, компетентнісний підхід

Анотація

Савченко Л. О.Компетентнісний концепт формування якості підготовки майбутніх учителів.

У статті розкрито концептуальне тлумачення комптентнісного підходу і специфіки його застосування під час викладання педагогічних дисциплін у вищий школі. Комптентнісний підхід визначається професійними базовими знаннями та вміннями, ціннісними орієнтаціями, мотивами діяльності викладача, розумінням себе і довкілля, стилем взаємин з людьми, загальною культурою, здатністю до розвитку свого творчого потенціалу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 99 / PDF downloads: 95

Біографія автора

Л. О. Савченко, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Митина Л. М. Психология профессионального развития учителя / Лариса Максимовна Митина. – М. : Московский психолого-социальный институт; Издательство «Флинта», 1998. – 180 с.
2. Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализация / Дж. Равен. – М. : Когито-Центр, 2002. – 257с.
3. Сластенин В. А. Профессионализм педагога: акмеологический контекст /В. А. Сластенин // Педагогическое образование и наука. – 2002. – No4. – С. 1–9.
4. Словарь иностранных слов / под ред. И.В. Лехина, С.М. Локшиной и др.; [ изд. 6-е]. – М. : Советская энциклопедия, 1964. – 784 с.
5. Шаталов А. А. Мониторинг и диагностика качества образования: [монография] / Шаталов А. А., Афанасьев В. В., Афанасьева И. В., Гвоздева Е. А., Пичугина А. М. – М. : НИИ школьных технологий, 2008. – 322 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Савченко, Л. О. (2012). Компетентнісний концепт формування якості підготовки майбутніх учителів. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 43–50. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3502

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх